آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

آیا تورم بزرگ در راه است؟ دلار پنجاه هزار تومانی و سکه بیست میلیون تومنی!

این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)
آیا تورم بزرگ در راه است؟ دلار پنجاه هزار تومانی و سکه بیست میلیون تومنی! آیا تورم بزرگ در راه است؟ دلار پنجاه هزار تومانی و سکه بیست میلیون تومنی! محمد بدلی

حتما بارها شنیده اید که اقتصاد ایران هم مانند ونزوئلا خواهد شد. در پاسخ به این پرسش تحلیل گران اقتصادی کشورمان بارها اعلام کرده اند که این موضوع هرگز رخ نخواهد، چرا که ایران کشوری پهناور و دارای منابع فراوان انرژی (نفت، گاز، معادن فلزات اساسی و...) است و شرایط کاملا متفاوتی با کشور ونزوئلا دارد.

اما متاسفانه چیزی که در حال وقوع است و وضعیت موجودی که در آن قرار داریم (تورم افسار گسیخته در کنار رکود تورمی بی سابقه) خلاف این موضوع را نشان می دهد و شاهد آن هستیم که ما عملا ونزوئلا شده ایم. ( کافیست برای خرید یک عدد پیتزا با نرخ میانگین 150 تا 200 هزار تومانی، از وجه نقد در قالب اسکناس 10 هزار تومانی استفاده کنید!!!!)

قیمیت دلار در زمان نگارش این مطلب (4 مرداد 1401) حدود 32 هزار تومان است.

اقتصاد ایران تنها زمانی می تواند رشد کند که اولا اهداف و تصمیمات سیاسی مسئولین چیزی متفاوت از تصمیمات 40 سال اخیر باشد که شرایط نامطلبوب و بحران های فعلی در کشور حاکی از نادرست بودن این تصمیمات است (باید توافق (برجام) و دوستی در کنار همکاری های سیاسی و اقتصادی با غرب در راستای توسعه کشور عزیزمان صورت گیرد) دوما مدیران نالایقی که در راس امور قرار دارند برکنار و دیگر تصمیمات مالی شکست خورده و تکراری یک شبه در کشور را شاهد نباشیم. متاسفانه در حال حاضر ما دچار رکود تورمی در کشور هستیم. تورم در کنار رکود!

بد نیست مجدد به تعریف تورم و رکود تورمی توجه کنیم.

 

تورم چیست؟
تورم عموما به معنی افزایش غیرمتناسب سطح عمومی قیمت‌ها است. در واقع، تورم، روند فزاینده و نامنظم افزایش قیمت‌ها در اقتصاد یک کشور است. می‌توان نرخ تورم را نشان‌دهنده افزایش یا کاهش یا ثبات در قیمت مصرف‌کننده کالاها و خدمات دانست. افزایش شدید و بی سابقه ی قیمت کالاها خصوصا کالاهای اساسی مانند آرد، روغن، شکر، برنج، گندم و... در ماه های اخیر را شاهد بوده ایم.

رکود تورمی چیست؟
رکود تورمی متشکل از دو کلمه «رکود» و «تورم» است که نشان می‌دهد اقتصاد یک کشور هم دچار رشد اقتصادی منفی و نرخ بیکاری بالا (رکود) و هم دچار افزایش قیمت کالاها (تورم) شده است. شرایطی دقیقا مشابه وضعیت موجود در کشورمان.
در رکود تورمی یا Stagflation، رکود با تورم بالا ترکیب می‌شود. این نوع رکود با روش‌های عادی رفع نخواهد شد. (با توجه به نحوه ی مدیریت کشور شخصا امیدی به رفع آن ندارم)
رشد اقتصادی یک کشور معمولا با تولید ناخالص داخلی (GDP) که ارتباط مستقیمی با نرخ اشتغال دارد، سنجیده می‌شود. زمانی که آمار تولید ناخالص داخلی پایین و تورم بالا باشد، رکود تورمی شدید رخ می‌دهد که می‌تواند منجر به وقوع بحران‌های اقتصادی بزرگ شود که در حال حاضر زنگ خطر وقوع تورم های بزرگ در کشور به صدا درآمده است.


چرا اقتصاد دچار تورم می‌شود؟
پروفسور کینز اقتصاددان معروف دو دلیل عمده برای تورم ذکر می‌کند: کاهش عرضه کل یا افزایش تقاضای کل و در مقابل، رشد عرضه پولِ مازاد بر رشد اقتصادی را عمده‌ترین دلیل تورم می‌دانند. به عبارت دیگر، تورم، تناسب نداشتن حجم پول در گردش با عرضه خدمات و کالاهاست. تقریبا تمام اقتصاددان‌ها بر این نکته متفق‌القولند که تورم پایدار و دراز مدت، ریشه‌ای جز عرضه پول و افزایش نقدینگی ندارد. هر چه میزان تورم بیشتر شود، قدرت خرید یک واحد پول کمتر می‌شود.

تورم = تناسب نداشتن حجم پول در گردش با عرضه کالا و خدمات است

تورم ایران در سال های آینده چقدر خواهد بود؟

متاسفانه با ادامه ی سیاست های غلط پولی و مالی فعلی، تصمیمات سیاسی و اقتصادی نادرست مسئولین در کنار شکست سقف 2 ساله دلار تهران، ما تا 2 سال آینده شاهد نرخ دلار بالای 80 هزار تومان تا بازه زمانی سال 1403 (دلار 100 هزار تومانی) و دلار 250 تا 300 هزار تومانی تا سال 1406 خواهیم بود که این پیشبینی ها در صورت ادامه ی شرایط نامطلوب اقتصادی امروز و ادامه ی تحریم های اقتصادی غرب علیه کشورمان رخ خواهد داد و امیدواریم خلاف آن اتفاق بیافتد.

پیشبینی بنده از نرخ دلار و سکه در صورت تداوم شرایط فعلی: دلار اعداد 50، 70 و 100 هزار تومانی را در گام اول به خود خواهد دید. همچنین سکه امامی هم ابتدا عدد 20 میلیون تومان را خواهد دید.

کافیست نگاهی به نمودار دلار بیاندازیم. سقف دلار محدوده 100 هزار تومان را نشان می دهد که با شرایط فعلی مدیریت کشور، رسیدن به این عدد دور از انتظار نیست.

 

قبلا در هایلایت Future در پیج شخصی اینستاگرامم در خصوص تورم و اتفاقات آینده مانند دولتی شدن اینترنت کشور، مهاجرت معکوس از تهران به شهرستان ها (به دلیل تورم، افزایش نرخ اجاره بها، و بزودی افزایش قیمت حامل های انرژی مانند بنزین، هشدار دادم و نظرات خودم را اعلام کردم) نوشته ام. اوضاع خوب نیست و با سرعت در حال برگشت به عقب هستیم.

اگر این محتوا برای شما مفید بود لطفا به اشتراک بگذارید.

 

محمد بدلی

1401/05/04


کسب درآمد دلاری را از کجا شروع کنم؟ + معرفی سایت و کارگزاری ها

طرح صیانت چه مشکلی برای کسب و کارها ایجاد خواهد کرد؟ + راهکارها

چطور دلار دیجیتال (تتر) بخریم؟ + آموزش صفر تا صد خرید دلار دیجیتال
آموزش نحوه ی خرید سکه در بازار بورس ایران + معرفی کارگزاری

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.