چاپ کردن این صفحه

چگونه میلیونر شویم؟ مانند یک میلیونر فکر کنید

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
چگونه میلیونر شویم؟ چگونه میلیونر شویم؟ محمد بدلی

 همه دوست دارند که ثروتمند شوند. بعضی از افراد فقط نمی دانند که از کجا باید شروع کنند. شما می توانید به شیوه خودتان ثروتمند شوید و می توانید از همین امروز شروع کنید.

این توصیه های کاربردی باعث می شوند که شما مسیرتان را به سوی میلیونر شدن، در ذهن تان تجسم کنید و شما را قادر می سازد تا اهدافی برای خود تعیین کنید تا اینکه نسبت به آن درآمدی که تا به حال فقط آرزویش را داشه اید، درآمد بیشتری داشته باشید.

در اینجا، شش تمرین متفاوت ارائه می گردد که با استفاده از آنها، می توانید در ذهن تان تصور کنید که چگونه می توانید به تمکن مالی دست یابید و میلیونر شوید.

1.چگونه درآمد تان را بیشتر کنید: با نوشتن ایده هایتان شروع کنید

یک دفترچه یادداشت بخرید. دفترچه یادداشت تان را همه جا همراه خود داشته باشید و هر ایده ای را که در طول روز به ذهن تان می رسد، در آن یادداشت کنید. دفتر چه ایده هایتان را به طور منظم، هر چند وقت یکبار بررسی کنید.

گاهی اوقات، ایده ای که زمان رانندگی، زمان نشستن و استراحت کردن، زمان مطالعه و تماشای تلویزیون و یا حتی زمانی که در حال گفتگو با کسی هستید، به ذهن تان خطور می کند ممکن است که همان ایده و جرقه ای باشد که شما را به سوی شانس و موفقیت هدایت می کند.

اگر هدف تان این است که پول بیشتری بدست بیاورید، تمام ایده هایتان را درباره اینکه چگونه می توانید به این هدف دست بیابید یادداشت نمایید. قانونی در اینباره وجود دارد که می گوید "هر ایده ای را که به ذهن تان می رسد، بقاپید و آن را سریع یادداشت کنید." اگر ایده ای را که به ذهن تان خطور می کند سریع یادداشت نکنید، آن ایده را از دست خواهید داد.

2.تعیین هدف: با آرامش نشسته و درباره اهداف مالی تان تفکر کنید

به طور منظم، برای استراحت و تفکر درباره اهداف تان و موانعی که شما را از رسیدن به اهداف تان باز می دارد، زمانی را صرف نمایید. اغلب در طول زمان های استراحت، ایده هایی به ذهن تان می رسد که شما را از ساعت ها، روزها و گاهی سال ها کار و تلاش سخت بی نیاز می کند، به عبارت دیگر این ایده ها کار شما را راحتر می کنند و سریع تر به اهداف تان می رسید.

3. رسیدن به تمکن مالی با استفاده از تکنیک چوب جادو

به طور مرتب، این تمرین خیال پردازی را انجام دهید. این روش گاهی اوقات تکنیک چوب جادو نیز نامیده می شود. تصور کنید که یک چوب جادو دارید و با تکان دادن آن، می توانید تمام مشکلات فعلی تان را برطرف نمایید.

تصور کنید که در نتیجه تکان دادن این چوب جادو، تمام موانعی که بین شما و اهداف مالی تان وجود دارد یکی یکی از میان برداشته می شود.

4.آینده را پیش بینی کنید، دوباره به زمان حال برگردید و درباره اهداف مالی تان تفکر کنید

تصورکنید که هدف تان این است که کسب و کار موفقی را در زمینه ای خاص شروع و پایه گذاری کنید. سه تا پنج سال آینده تان را پیش بینی کنید و در ذهن تان تصور کنید که همین حالا صاحب یک کسب و کا ر موفق در زمینه مورد نظرتان می باشید. آن چه نوع کسب و کاری خواهد بود؟ چقدر موفق خواهید بود؟ با چه جور افرادی کار خواهید کرد؟ در بازار فروش چه جور شهرت و اعتباری خواهید داشت؟ میزان فروش و سود دهی تان چقدر خواهد بود؟ چطور کسب و کارتان را اداره خواهید کرد؟

مخصوصا، فکر کنید که در زمان حال با شروع به انجام چه کاری، می توانید آرزوی تان را به واقعیت تبدیل کنید.

5.چگونه با استفاده از تکنیک "اندیشه گشایی" میلیونر شویم

شاید تاثیرگذارترین روشی که باعث تفکر خلاقانه می شود، روشی است که "اندیشه گشایی" یا "روش بیست ایده" نامیده می شود. در مقایسه با هر روش دیگری که تا به حال برای تفکر خلاقانه کشف و ابداع گردیده، افراد بیشتری با استفاده از این روش ثروتمند شده اند.

در واقع این تکنیک به تنهایی، شما را قادر می سازد تا به تمکن مالی برسید.

روش بسیار ساده ای است. هر مشکلی که دارید و یا هرهدفی که می خواهید به آن دست پیدا کنید، در نظر بگیرید سپس آن را بالای یک صفحه کاغذ به صورت سوالی بنویسید. به طور مثال اگر هدف شما این است که طی یک سال آینده، درآمدتان را دوبرابر کنید بالای صفحه می نویسید "چگونه می توانم طی یک سال آینده درآمدم را دو برابر کنم؟ سپس خود را ملزم می کنید که حداقل 20 جواب برای آن سوال بنویسید.

اگر دوست داشته باشید، می توانید بیشتر از 20 جواب برای سوال تان بنویسید اما باید حداقل 20 جواب را بنویسید.

6.پول تان را پس انداز کنید و میلیونر شوید

به ساده ترین بیان، اگر قرار باشد که از زمان شروع به کارتان در سن 20 سالگی تا زمان بازنشستگی در 65 سالگی، هر ماه 100 دلار پس انداز کنید و آن 100 دلار را در شرکتی سرمایه گذاری کنید که به طور متوسط %10 سود به آن تعلق بگیرد تا زمان بازنشستگی تان ارزش دارایی تان تقریبا به 1,118,000 خواهد رسید.

با این احتمال که شما سال های سال با عزم و اراده به پس انداز کردن پول تان ادامه بدهید، این کار چنان تاثیری روی شخصیت شما می گذارد که به جایی می رسید که خیلی بیشتر از سود %10 در سال را بدست خواهید آورد. اما با همین میزان سود یعنی %10 به ازای سرمایه گذاری 100 دلار درهر ماه، هر کسی می تواند میلیونر شود.

اقدام کنید

پرسیدن سوالاتی که متمرکز بر اهداف تان هستند، باعث پویایی ذهن تان و به فعالیت واداشتن قدرت خلاقیت در شما می گردد. هدفی را برای خود مشخص نمایید سپس از خودتان بپرسید "چرا الان، برای رسیدن به هدفم تلاش نمی کنم؟" "دلیل اصلی آن چیست؟"

نظرات و پیشنهادات خود را در همین پست مطرح کنید.