آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

دانلود چکیده کتاب کاتلر در مدیریت بازار و چکیده کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر

این مورد را ارزیابی کنید
(12 رای‌ها)
فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی و استاد بازاریابی بین المللی فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی و استاد بازاریابی بین المللی محمد بدلی

در این مقاله بخشی از زندگی نامه فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی جهان را با هم بررسی خواهیم کرد. فیلیپ کاتلر (PHILIP KOTLER) در سال 1931 در شیکاگو متولد شد. لیسانس را از دانشگاه دي پل، فوق لیسانس را در رشته اقتصاد از دانشگاه شیکاگو، دکتري را در همان رشته از MIT و فوق دکتري ریاضی را از هاروارد و فوق دکتري علم و فناوري را از دانشگاه شیکاگو اخذ کرد. او از سال 1969 استاد رشته بازاریابی بین المللی دانشگاه نورث وسترن است. این دانشگاه از اولین مراکزي بود که در آن بازاریابی تدریس می شد. نام کاتلر با واژه بازاریابی عجین شده است. او را بی هیچ تردید پدر بازاریابی می خوانند.

فیلیپ کاتلر استاد برجسته بازاریابی بین المللی از دانشگاه نورت وسترن است. وي مولف کتابی است که معتبرترین رساله به رسمیت شناخته شده بازاریابی به حساب می آید که در حال حاضر ویرایش دوازدهم آن به نام« مدیریت بازاریابی » به بازار آمده است. او توسط مرکز مدیریت اروپا به عنوان سرشناس ترین متخصص تمرین استراتژیک بازاریابی نامیده شد.

او همچنین مولف (یا همکار در تالیف) تعدادي کتاب هاي مهم دیگر همچون:

  کاتلر در بازاریابی

بازاریابی جانبی

بازاریابی استراتژیک براي سازمان هاي غیر انتفاعی

بازاریابی براي سازمان هاي بهداشتی

خدمات حرفه ای بازاریابی

ده خطاي مهلک بازاریابی

بازاریابی از A تا Z 

مکان هاي بازاریابی

حرکت های بازاریابی

بازاریابی ملت ها

بازاریابی عمومی

 

و... است.

 

 

از دهه 1970 که اندیشه بازاریابی پس از دو دهه دوران شکوفایی اقتصادي در غرب و همزمان با رکود ناشی از شوك نفتی و مسائل اقتصادي مطرح و به رسمیت شناخته شد، نام او بیش از دیگران در این زمینه به گوش خورده است. کارنامه پررنگ و بار او در زمینه بازاریابی منحصر به فرد است. تألیف 34 کتاب و بیش از 100 مقاله که در مجلات معتبري نظیر مجله هاروارد بیزینس ریویو منتشر شده گواه مطلب است.

 

کتاب اصول بازاریابی او کتاب مرجع بی بدیل همه دانش پژوهان و پژوهشگران در این زمینه است.

 

کتاب هاي او به بیش از 30 زبان دنیا ترجمه شده است. کاتلر به راستی بنیانگذار مدیریت نوین بازاریابی است و بیش از هر نویسنده یا متفکر دیگر در گسترش اهمیت بازاریابی و تغییر نگرش به آن از یک فعالت جنبی به فعالیت مهم و اصلی نقش ایفا کرده است. او مدرس، نویسنده و سخنران برجسته اي است که مسافرت هاي بسیار به اروپا، آسیا و آمریکاي جنوبی براي سخنرانی و مشاوره داشته و از دانشگاه هاي معتبر دنیا دکتراي افتخاري دریافت داشته است.

 

کاتلر بازاریابی را بخشی از فلسفه مدیریت همه مدیران می داند که براساس آن باید نیازها و خواسته هاي مشتري را بشناسند و شرایط را در جهت رضایت مندي آنان فراهم سازند. رضایتمندي مشتري در نگاه او هنگامی محقق می شود که ارزش واقعی فراورده یا خدمت برابر یا بیشتر از ارزش مورد انتظار مشتري باشد. کاتلر بر این باور است که گرچه بازاریابی مفهومی ساده دارد اما اجراي آن بسیار پیچیده است و براي استاد شدن در آن یک عمر وقت لازم است.

 

کاتلر نه تنها در بازاریابی کلاسیک شهره است بلکه یک پیشرو در تئوري و عمل ارتباط کسب و کار الکترونیک و بازاریابی سازمان محسوب می شود. هیچ پژوهشگري در عرصه بازاریابی نمی تواند خود را بی نیاز از آثار عمیق و دقیق او بداند. تحقیقات و نوشته هاي او بر مقوله هایی همچون گسترش و کاربرد اصول بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، توسعه محصول جدید، راهبرد رقابتی، برنامه ریزي راهبردي و سیستم هاي اطلاعاتی متمرکز است.

 

انجمن مدیریت آمریکا او را تاثیرگذارترین بازاریاب تمام دوران لقب داده است.

 

امروزه بازاریابان زیرك محصولات نمی فروشند. آنها بسته هاي سود می فروشند. آنها تنها ارزش خرید نمی فروشند، آنها ارزش استعمال می فروشند.

در بازاريابي راهكارهاي پيروزمندانه اي را مي شناسيم كه در موقعيت مديريت بازار كارسازند. برخي از آنها از اين قرار است:

پيروزي در سايه كيفيت، خدمات بهتر، قيمت هاي پايين، داشتن سهم بزرگي از بازار، مناسب و همخوان شدن با نيازهاي مشتري، بهسازی مستمر فرآورده، نوآوري، ورود به بازارهاي پر رشد و فراتر رفتن از انتظارات مشتري و دلشاد كردن وي.

چکیده کتاب کاتلر در مدیریت بازار و چکیده کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر را از همین بخش دانلود کنید:

 

 

نظرات   

 
0 #2 دانلود کتاب خارجی در تاریخ: یکشنبه 20 اسفند 1396 ، ساعت 09:12 ب ظ
سلام ممنون از سایت خوب و عالیتون
نقل قول
 
 
-2 #1 آموزش بازاریابی در تاریخ: یکشنبه 28 تیر 1394 ، ساعت 06:04 ب ظ
سلام .
واقعا این کتاب عالی هستش و نویسنده اش واقعا قابل تحسینه .
با تشکر از مطلب خوبتون.
نقل قول
 

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.