امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

  

آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

چرا بازاریابی موبایلی مهم است؟

این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)
چرا بازاریابی موبایلی مهم است؟ چرا بازاریابی موبایلی مهم است؟ محمد بدلی

 بازاریابی موبایلی یک نوع فعالیت تبلیغاتی است که مخاطبان و مشتریان شما، از طریق تلفن همراه، تلفن همراه هوشمند، تبلت و دیگر وسایل الکترونیکی مشابه، پیام های تبلیغاتی شما را دریافت می کنند. ساده ترین تعریفی که می توان از بازاریابی موبایلی ارائه کرد این است که مشتری از طریق تلفن همراه خود از وجود برند شما، محصولات و یا خدمات شما آگاهی پیدا می کند. این روش به عنوان بخشی از یک استراتژی تبلیغاتی "چندکاناله" کاربرد دارد یعنی اینکه شرکت های تجاری، همسو با دیگر تبلیغاتی که انجام می دهند از این روش تبلیغاتی سود برده و برای معرفی برند و یا محصولات خود، از بازاریابی موبایلی استفاده می کنند.

چرا بازاریابی موبایلی مهم است؟

این روش از بازاریابی، در کشورهای اروپایی و ایالات متحده از اهمیت زیادی برخوردار است. عمدتا به دلیل استفاده روز از تلفن های همراه هوشمند و تبلت، نمی توانیم این روش تبلیغاتی را نادیده بگیریم.

بررسی های انجام شده در آوریل 2012 نشان می دهد که یک سوم مردم ایالات متحده از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کرده اند و پیش بینی می شود که تا سال 2016 در این کشور بیش از نیمی از مردم استفاده کنندگان تلفن های هوشمند باشند. همچنین این بررسی ها نشان داده است که در سال 2012 پنجاه میلیون نفر از (ipad) استفاده می کرده اند و برآورد می شود که تا سال 2016 این رقم به هشتاد و پنج میلیون نفر برسد. آمار اخیر فقط کاربرانی را شامل می شود که از تبلت های ipad استفاده می کنند باید این نکته را در نظر بگیریم که این آمار برند های دیگر را شامل نشده است، با احتساب برندهای دیگر مطمئنا آمار و ارقام، عدد بیشتری را نشان خواهد داد. به جرئت می توان گفت که امروزه، دوران کامپیوترهای دسک تاپ و حتی پالم تاپ به سر آمده است و همه ما برای جستجو درباره مطلبی، برای خرید کالایی و خیلی موارد دیگر اولین کاری که می کنیم این است که سراغ موبایل و یا تبلت خود می رویم. همه موارد ذکر شده، اهمیت بازاریابی موبایلی را در عصر حاضر به ما نشان می دهد.

توصیه ها و راهنمایی های زیر به شما کمک می کند تا کاری کنید که بازاریابی موبایلی در مورد کسب و کار شما مفید واقع شود:

اول از همه این که سایتی را طراحی و راه اندازی کنید سپس از وب سایت خود استفاده بهینه کنید، در وب سایت خود تبلیغات انجام دهید تا اینکه ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت موبایل و همچنین اپلیکیشن موبایل خود، جذب نمایید. وقتی کاربران، وب سایت شما را مشاهده می کنند مطمئن می شوند که شما اپلیکیشن موبایل نیز دارید که آنها می توانند در هر جایی، با استفاده از تلفن های همراه خود از آن استفاده کنند.

بدون اینکه برنامه مشخصی داشته باشید، وارد بازاریابی موبایلی نشوید. در ابتدا مشخص کنید که دقیقا می خواهید به چه هدفی برسید آیا می خواهید فروش تان را افزایش دهید و یا اینکه می خواهید مشتریان فعلی تان را حفظ کنید. اگر می خواهید با استفاده از روشی نو و خلاقانه فروش تان را افزایش دهید و مشتریان جدیدی جذب کنید، بازاریابی موبایلی روشی است که باید مورد استفاده قرار دهید. در کارتان، باید هر روز یک قدم به جلو پیش بروید تا بهترین نتیجه را بدست بیاورید.

اگر کار خود را با پیام های متنی یا SMS آغاز کرده اید، در مرحله بعد باید از پیام های چند رسانه ای (متن، عکس، ویدئو، پیام های صوتی و...) استفاده کنید. همواره سعی کنید تا آنجایی که امکان دارد از تکنولوژی روز اسفاده نمایید. اگر در این زمینه تخصص کافی ندارید، سعی کنید از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید.

برای سرویس پیام کوتاه خود، یک کد کوتاه اختصاصی ایجاد نمایید، شاید short code))اختصاصی پر هزینه باشد اما تاثیر گذاری آن فوق العاده خواهد بود.

کد کوتاه به یک شماره پنج یا شش رقمی گفته می شود که قابلیت ارسال و دریافت پیام کوتاه را دارد و معمولا برای بازاریابی موبایلی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال مشتری می تواند با ارسال یک کلمه و یا عبارت به کد کوتاه شرکت شما از سرویس های رایگان، هدایا و تخفیف های ویژه شما بهره مند شود.

در آخر اینکه پیام های متنی شما باید بسیار کوتاه و در عین حال بسیار جالب و تاثیر گذار باشد در غیر اینصورت این پیام های تبلیغاتی، برعکس عمل کرده و بر روی کسب و کارتان اثر منفی خواهند داشت. پیام های متنی نهایتا باید از 160 حرف الفبا تشکیل شده باشند، به بیان دقیق تر با احتساب حروف، اعداد و علائم نقطه گذاری، پیام متنی شما نباید از 160 (کرکتر) بیشتر باشد. مخاطبان شما به پیام هایی که کوتاه باشند و سریع خوانده شوند، عکس العمل بهتری نشان خواهند داد.  

منبع: سایت آموزش بازاریابی

نظرات   

 
0 #5 کارآفرینی اینترنتی در تاریخ: شنبه 13 آذر 1395 ، ساعت 09:09 ب ظ
مطلب بسیار خوبی بود
موفق باشید :)
نقل قول
 
 
0 #4 پشتیبانی سایت در تاریخ: سه شنبه 10 شهریور 1394 ، ساعت 09:06 ب ظ
نقل قول از زاهدی:
سلام
آیا در این زمان که پیام های نبلیغاتی زیاد شده و اکثر مردم دریافت این پیام ها را مسدود کرده اند و کسی هم که پیام به او میرسد آن را نخوانده حذف می کند چگونه می توان از بازاریابی موبایلی بهره برد.

امروز بازاریابی موبایل دیگر فقط ارسال پیامک نیست.
شما می توانید از شیوه های نوین خصوصا بازاریابی در شبکه های اجتماعی موبایلی استفاده کنید که این روز ها فعالیت در این گروه ها بسیار پر رنگ شده است. ارسال پیامک همچنان شیوه مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات است خصوصا جهت یادآوری محصولات و خدمات و حتی برند شما به مشتریان فعلی خودتان.
اما در شرایطی که اصول آن را بدانید
می توانید کتاب بازاریابی با ارسال اس ام اس را از بخش محصولات سایت تهیه و مطالعه کنید

تبلیغات در گروه های وایبر و تلگرام و سایر نرم افزارهای موبایل نمونه ای از بازاریابی موبایلی مدرن است. از شیوه های جدید استفاده کنید
نقل قول
 
 
+1 #3 زاهدی در تاریخ: یکشنبه 08 شهریور 1394 ، ساعت 11:06 ق ظ
سلام
آیا در این زمان که پیام های نبلیغاتی زیاد شده و اکثر مردم دریافت این پیام ها را مسدود کرده اند و کسی هم که پیام به او میرسد آن را نخوانده حذف می کند چگونه می توان از بازاریابی موبایلی بهره برد.
نقل قول
 
 
+1 #2 پشتیبانی سایت در تاریخ: سه شنبه 30 تیر 1394 ، ساعت 12:04 ق ظ
نقل قول از یاسمن حسینی پور:
تضمین شما برای سود دادن خرید از محصولات اموزشی شما چیه؟
شما تئوریک فقط درس می دید..

شما به دنبال چه میزان سود هستید؟؟؟
تهیه یک محصول آموزشی خود به نوعی سود است. چون آموختن یعنی سرمایه گذاری. پس شما ضرر نخواهید کرد.
در پاسخ سوالتون ما اصلا بحث تئوری در محصولات آموزشی نداریم و آموزش ها کاملا تجربی و کاربردی هستند.
نقل قول
 
 
0 #1 یاسمن حسینی پور در تاریخ: یکشنبه 28 تیر 1394 ، ساعت 05:04 ب ظ
تضمین شما برای سود دادن خرید از محصولات اموزشی شما چیه؟
شما تئوریک فقط درس می دید..
نقل قول
 

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.