آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

10 وب سایت برتر درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی رایگان

این مورد را ارزیابی کنید
(15 رای‌ها)
10 وب سایت برتر درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی رایگان 10 وب سایت برتر درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی رایگان محمد بدلی

یکی از روش های تبلیغات رایگان در اینترنت استفاده از وب سایت های درج آگهی رایگان جهت تبلیغات اینترنتی رایگان توسط درج آگهی است. در این مقاله به معرفی 10 وب سایت برتر در این زمینه می پردازیم و همچنین سایت جدیدی را در این زمینه معرفی خواهیم کرد. سایتهای معرفی شده کاملا تست شده اند و میزان تأثیر گذاریشان را بررسی کرده ایم. یکی از مزایای اصلی این وب سایت ها این است که قبلا بهینه سازی شده اند و در صورتی که در این سایت های آگهی درج کنید احتمال دیده شدن آگهی تبلیغاتی شما در مقایسه با وب سایت خودتان بیشتر است. زیرا اولا این سایت های مدت زیادی است که فعالیت می کنند، همچنین ترافیک و بازدید بیشتری دارند.

از مزایای دیگر این وب سایت ها می توان به امکان درج لینک سایت(می توانید از این سایت ها برای وب سایت خودتان لینک بگیرید) و درج 5 آگهی در هر سایت اشاره کرد.

 

برخی از ویژگی های سایت های درج آگهی رایگان

دسته بندی مناسب آگهی ها: برای هر آگهی شاخه ای در نظر گرفته شده است.

استفاده از تگ توصیف: تگ توصیف اهمیت زیادی در بهبود رتبه صفحه در نتایج جستو دارد. استفاده از این تگ در ساختار آگهی بر ارزش آن می افزاید.د شما می توانید برای وب سایت خود این توضیحات را درج کنید که به دیدن شدن بیشتر آگهی در موتورهای جستجو کمک می کند.

استفاده از کلمات کلیدی آگهی: می توانید برای آگهی خود کلمات کلیدی را تعیین کنید و در آگهی خود اضافه کنید تا موتورهای جستجو راحت تر آگهی شما را پیدا کرده و به کاربران پیشنهاد دهند.

امکان درج لینک: می توانید لینک وب سایت خود را در آگهی خود درج کنید که این امر تاثیر مثبت در سئو سایت شما خواهد داشت.

درج تصویر: می توانید برای آگهی خود یک یا چند تصویر اضافه کنید.

درج آگهی ویژه: می توانید جهت دیده شدن بیشتر اگهی های خود، آن ها را با پرداخت هزینه، ویژه کنید تا در صفحه اصلی نمایش داده شوند.

 

معرفی سایت درج آگهی

یکی از وب سایت های فعال در این زمینه که به سرعت در حال پیشرفت است سایت بالون آگهی (http://balonagahi.com) است که در مقایسه با وب سایت های مشابه تعرفه کمتری برای درج آگهی های ویژه و لینکدار دارد و همچنین قابلیت اصلی این سایت درج آگهی به صورت نامحدود در سایت است (در سایت های مشابه تنها می توان در هر بار ثبت نام 5 آگهی درج کرد)

 

10 سایت برتر درج اگهی رایگان

این لیست که از بین بیش از 50 وب سایت برتر انتخاب شده است، می تواند بهترین راهنمای شما در انجام تبلیغات رایگان اینترنتی و درج آگهی در سایتهای درج آگهی رایگان باشد.

 

آگهی آریا

دیوار

شیپور

ایران تجارت

ایفروش

ویستا

نیازپرداز

ایستگاه

نیازمندیها

آگهی ۲۴

آگهی ساز

 

عضویت در تمام این سایت ها رایگان است و پس از ورود به سایت باید به دنبال دکمه یا لینکی به نام عضویت یا ثبت نام بگردید. علاوه بر آگهی رایگان می توانید آگهی ویژه نیز در این وب سایت ها درج کنید تا در صفحه اول نمایش داده شود که این نوع اگهی دارای تعرفه است.

سعی کنید متن آگهی درج شده کوتاه و جذاب باشد.

آگهی خود را در دسته بندی کاملاً مربوط درج کنید و نه در هر شاخه ای.

سعی کنید لینکی را اعلام کنید که در آن آدرس ایمیل و نام بازدید کننده سایتتان را جمع آوری می کنید یعنی لینک صفحه ای که برای ثبت ایمیل کاربران سایت خود در نظر گرفته اید.(صفحه لندینگ پیج)

در فواصل زمانی منظم پس از ارسال آگهی، به سایت سر بزنید و آگهی خود را بروز نمایید.

عنوان آگهی را با کلمات کلیدی مربوط به موضوع آگهی انتخاب کنید و همچنین در متن آگهی از کلمات کلیدی استفاده کنید.

از تصویر مناسب و مرتبط با موضوع آگهی خود استفاده کنید.

اطلاعات تماس خود را به صورت کامل درج کنید.

 

این سایت ها بیشتر مناسب معرفی کالاها و خدمات هستند و در صورتی که وب سایت ندارید این سایت ها جهت معرفی محصولات و خدمات شما مناسب هستند.

نظرات   

 
0 #17 ک 2 در تاریخ: دوشنبه 12 تیر 1396 ، ساعت 09:04 ق ظ
سلام
سایت درج آگهی رایگان بقیمت هم خوبه. مخصوصا در جستجوی آگهی در گ.گل عالیه. لطفا به لیستتون اضافه کنین.
نقل قول
 
 
0 #16 سایت درج آگهی رایگان در تاریخ: پنج شنبه 18 خرداد 1396 ، ساعت 04:03 ب ظ
سلام یکی از بهترین سایت ها ی آگهی اینترنتی
لونو lono.ir هست که بی نهایت آگهی ویژه رایگان میشه ثبت کرد
نقل قول
 
 
0 #15 Mr Saeid در تاریخ: یکشنبه 14 خرداد 1396 ، ساعت 02:03 ب ظ
سلام

ممنون از سایت شما

یک سوال داشتم به نظر شما تبلیغات کلیکی آسیبی به وب سایت وارد نمیکنه ؟ از لحاظ سئو مشکلی نداره این تبلیغات ؟ 
نقل قول
 
 
0 #14 پشتیبانی سایت در تاریخ: یکشنبه 07 خرداد 1396 ، ساعت 09:03 ب ظ
نقل قول از علی ناصری:
سلام
مطالب شما رو میتونم با اجازه در این سایت قرار بدم ؟
gemlearn.ir



با ذکر منبع بلامانع است
نقل قول
 
 
+1 #13 علی ناصری در تاریخ: چهارشنبه 03 خرداد 1396 ، ساعت 01:03 ق ظ
سلام
مطالب شما رو میتونم با اجازه در این سایت قرار بدم ؟
gemlearn.ir
نقل قول
 
 
+1 #12 مجيد مرادي در تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1396 ، ساعت 08:01 ب ظ
سپاس از شما
نقل قول
 
 
+1 #11 پارس متال در تاریخ: چهارشنبه 16 فروردين 1396 ، ساعت 08:01 ب ظ
سلام واقعا سايت زيبايي داريد مرسي از خدمات شما
نقل قول
 
 
+2 #10 املاک آوا در تاریخ: جمعه 23 مهر 1395 ، ساعت 06:07 ب ظ
سلام خیلی خوب
نقل قول
 
 
0 #9 مهران قاسمی در تاریخ: چهارشنبه 07 مهر 1395 ، ساعت 02:07 ب ظ
سلام زیباترین سایت نیازمندیها در فضای اینترنت ایران بی شک نیازمندیهای ژنوس هست طراحش یک شرکت خارجیه ادم ظاهرشو میبینه دوست داره داخلش آگهی بذاره
www.jenous.net
نقل قول
 
 
+2 #8 چتر بیمه در تاریخ: دوشنبه 15 شهریور 1395 ، ساعت 10:06 ب ظ
کتاب الکترونیکی ۱۰۱تکنیک مؤثر برای طراحی کارت ویزیت و مقالات بازاریابی بیمه را میتونید از سایت ما به رایگان دریافت کنید
گروه چتر بیمه http://chatrebime.com
نقل قول
 
 
0 #7 مرتضی .ت در تاریخ: پنج شنبه 04 شهریور 1395 ، ساعت 10:06 ق ظ
با سلام
جهت اطلاع دوستان عزیز و همچنین تکمیل مطالب این سایت و البته با اجازه مدیر محترم آدرس سایت تبلیغاتی خودم را که یک سایت پربازدید هست معرفی می کنم:
سایت تبلیغاتی کسب و کار http://kasbvakar.ir
با تشکر
نقل قول
 
 
-1 #6 فرحناز فرزین در تاریخ: سه شنبه 18 خرداد 1395 ، ساعت 10:03 ب ظ
سلام دوستان،من هم خیلی وقت بود به واسطه کارم در سایت های مختلف آگهی رایگان و ویژه با انواع اسم و قیمت ها آگهی درج می کردم تا چند وقت پیش که با سایت نیازمندی ها آشنا شدم اولش چون سایت نوپایی بود نمی خواستم داخلش آگهی بزارم ولی گفتم ضرر نداره که یکی هم اینجا آگهی بزارم ولی بعد از مدت کوتاه یعنی فرداش آگهی من رتبه اول و صفحه اول گوگل بود دقیقا با همون کلماتی که من می خواستم و از اون به بعد یه آگهی ویژه 8 ستاره این سایت رو به مدت یک سال تمدید کردم و 50 درصد هم تخفیف داشت و استفاده کردم و با 450 تومن بر خلاف سایت هایی که تا میلیون هم میگیرند ولی از بازخورد و زنگ خور خبری نیست آگهی 8 ستاره یکساله درج کردم و خوب جواب گرفتم به شما هم پیشنهاد می کنم امتحانش کنید.
www.niazmandyha.ir
اینم آدرس سایت نیازمندی ها
نقل قول
 
 
0 #5 admin در تاریخ: پنج شنبه 16 ارديبهشت 1395 ، ساعت 12:02 ق ظ
سلام دوست عزيز شما ميتونيد از طريق فروش فايل هاي خود کسب درآمد کنيد خوندن مطالب و ثبت نام و شروع کارتون فقط 5 دقيقه زمان ميبره .
سيستم همکاري در فروش فايل ناب با هدف درآمدزايي براي کافي نت ها ، دانش آموزان، دانشجويان، محققان و همچنين بستر سازي براي کسب درآمد در منزل توسط بانوان تحصيل کرده، کار خود را در مهر 94 شروع کرده است. سيستم کار با فروشگاه بسيار آسان بوده و البته در تمام مراحل ، آموزش هاي لازم را براي شما ارائه خواهيم کرد و در کنار شما خواهيم بود تا بتوانيد به درآمد خوبي از سيستم همکاري در فروش فايل ناب برسيد.
http://zoom10.loxblog.com
http://filenab.com/add-user.aspx?id=3395
نقل قول
 
 
+1 #4 saied در تاریخ: جمعه 03 ارديبهشت 1395 ، ساعت 05:02 ب ظ
به نظر بنده سایت پیام سرا هم جز سایت های برتر اگهی هست و الان رتبه 600 الکسا ایران رو داره . من خودم به شخصا اگهی داخلش ثبت کردم و خیلی راضی هستم
www.payamsara.com
نقل قول
 
 
+1 #3 امین اهدی در تاریخ: دوشنبه 16 فروردين 1395 ، ساعت 04:01 ب ظ
این سایت ها برخی به نظر من خوب هستند و بعضی ها شون باعث هدر رفتن سرمایه می شوند. یک منبع خوب برای سایت های تبلیغاتی لیست زیر هست که کمک می کند
https://stats.anetwork.ir/#about
نقل قول
 
 
+2 #2 سعید عیلزاده در تاریخ: جمعه 28 اسفند 1394 ، ساعت 09:12 ب ظ
به نظر بنده سایت نوین تجارت هم سایت خوبیه . بنده قبلا داخل این سایت عضو شدم و اگهی ثبت کردم تعرفه ویژه پایین هست و راضی بودم
www.novin-tejarat.com
نقل قول
 
 
+3 #1 آرمان در تاریخ: چهارشنبه 27 آبان 1394 ، ساعت 12:08 ب ظ
این سایت هم سایت خوبیه
istnegah.com
نقل قول
 

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.