چاپ کردن این صفحه

10 وب سایت برتر درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی رایگان

این مورد را ارزیابی کنید
(15 رای‌ها)
10 وب سایت برتر درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی رایگان 10 وب سایت برتر درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی رایگان محمد بدلی

یکی از روش های تبلیغات رایگان در اینترنت استفاده از وب سایت های درج آگهی رایگان جهت تبلیغات اینترنتی رایگان توسط درج آگهی است. در این مقاله به معرفی 10 وب سایت برتر در این زمینه می پردازیم و همچنین سایت جدیدی را در این زمینه معرفی خواهیم کرد. سایتهای معرفی شده کاملا تست شده اند و میزان تأثیر گذاریشان را بررسی کرده ایم. یکی از مزایای اصلی این وب سایت ها این است که قبلا بهینه سازی شده اند و در صورتی که در این سایت های آگهی درج کنید احتمال دیده شدن آگهی تبلیغاتی شما در مقایسه با وب سایت خودتان بیشتر است. زیرا اولا این سایت های مدت زیادی است که فعالیت می کنند، همچنین ترافیک و بازدید بیشتری دارند.

از مزایای دیگر این وب سایت ها می توان به امکان درج لینک سایت(می توانید از این سایت ها برای وب سایت خودتان لینک بگیرید) و درج 5 آگهی در هر سایت اشاره کرد.

 

برخی از ویژگی های سایت های درج آگهی رایگان

دسته بندی مناسب آگهی ها: برای هر آگهی شاخه ای در نظر گرفته شده است.

استفاده از تگ توصیف: تگ توصیف اهمیت زیادی در بهبود رتبه صفحه در نتایج جستو دارد. استفاده از این تگ در ساختار آگهی بر ارزش آن می افزاید.د شما می توانید برای وب سایت خود این توضیحات را درج کنید که به دیدن شدن بیشتر آگهی در موتورهای جستجو کمک می کند.

استفاده از کلمات کلیدی آگهی: می توانید برای آگهی خود کلمات کلیدی را تعیین کنید و در آگهی خود اضافه کنید تا موتورهای جستجو راحت تر آگهی شما را پیدا کرده و به کاربران پیشنهاد دهند.

امکان درج لینک: می توانید لینک وب سایت خود را در آگهی خود درج کنید که این امر تاثیر مثبت در سئو سایت شما خواهد داشت.

درج تصویر: می توانید برای آگهی خود یک یا چند تصویر اضافه کنید.

درج آگهی ویژه: می توانید جهت دیده شدن بیشتر اگهی های خود، آن ها را با پرداخت هزینه، ویژه کنید تا در صفحه اصلی نمایش داده شوند.

 

معرفی سایت درج آگهی

یکی از وب سایت های فعال در این زمینه که به سرعت در حال پیشرفت است سایت بالون آگهی (http://balonagahi.com) است که در مقایسه با وب سایت های مشابه تعرفه کمتری برای درج آگهی های ویژه و لینکدار دارد و همچنین قابلیت اصلی این سایت درج آگهی به صورت نامحدود در سایت است (در سایت های مشابه تنها می توان در هر بار ثبت نام 5 آگهی درج کرد)

 

10 سایت برتر درج اگهی رایگان

این لیست که از بین بیش از 50 وب سایت برتر انتخاب شده است، می تواند بهترین راهنمای شما در انجام تبلیغات رایگان اینترنتی و درج آگهی در سایتهای درج آگهی رایگان باشد.

 

آگهی آریا

دیوار

شیپور

ایران تجارت

ایفروش

ویستا

نیازپرداز

ایستگاه

نیازمندیها

آگهی ۲۴

آگهی ساز

 

عضویت در تمام این سایت ها رایگان است و پس از ورود به سایت باید به دنبال دکمه یا لینکی به نام عضویت یا ثبت نام بگردید. علاوه بر آگهی رایگان می توانید آگهی ویژه نیز در این وب سایت ها درج کنید تا در صفحه اول نمایش داده شود که این نوع اگهی دارای تعرفه است.

سعی کنید متن آگهی درج شده کوتاه و جذاب باشد.

آگهی خود را در دسته بندی کاملاً مربوط درج کنید و نه در هر شاخه ای.

سعی کنید لینکی را اعلام کنید که در آن آدرس ایمیل و نام بازدید کننده سایتتان را جمع آوری می کنید یعنی لینک صفحه ای که برای ثبت ایمیل کاربران سایت خود در نظر گرفته اید.(صفحه لندینگ پیج)

در فواصل زمانی منظم پس از ارسال آگهی، به سایت سر بزنید و آگهی خود را بروز نمایید.

عنوان آگهی را با کلمات کلیدی مربوط به موضوع آگهی انتخاب کنید و همچنین در متن آگهی از کلمات کلیدی استفاده کنید.

از تصویر مناسب و مرتبط با موضوع آگهی خود استفاده کنید.

اطلاعات تماس خود را به صورت کامل درج کنید.

 

این سایت ها بیشتر مناسب معرفی کالاها و خدمات هستند و در صورتی که وب سایت ندارید این سایت ها جهت معرفی محصولات و خدمات شما مناسب هستند.