چاپ کردن این صفحه

تبلیغات اینترنتی و مخابراتی در ایران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تبلیغات اینترنتی و مخابراتی در ایران تبلیغات اینترنتی و مخابراتی در ایران محمد بدلی

این روش در مجموع در سه بخش قابل ارائه است:

1) تبلیغ در سایت های اینترنتی: سایت های اینترنتی پربیننده به دلیل داشتن تیراژ زیاد،فضای خوبی برای تبلیغات مرتبط می باشد که هزینه های بالایی نیز دارد. نوع سایت، مخاطبان، نوع محصول مورد تبلیغ و تعداد بازدیدکنندگان از سایت مورد نظر همچنین ابعاد و مکان تبلیغ در قیمت آگهی های اینترنتی نقش دارد.

2) ارسال پیام تبلیغاتی از طریق Email: اگر چه امروزه به دلیل حجم وسیع و انبوه ارتباطات از طریق صندوق های پستی الکترونیکی و تبلیغات ارسال شده به آنها بسیاری از این تبلیغات دیده نمی شوند،اما به دلیل روند رو به رشد رویکرد به اینترنت،تجارت های الکترونیک و نیز ارزان بودن فعلی این نوع تبلیغات،با استفاده از یک پیام مناسب می توان جذابیت هایی ایحاد کرد.

3) ارسال پیام تبلیغاتی از طریق SMS (مخابراتی): این روش جدید تبلیغ که از طریق همکاری با سیستم مخابرات یک کشور انجام می گیرد، باید حتما در زمان خاص و برای محصولات یا خدمات خاص مورد استفاده قرار گیرد. زیرا استفاده کنندگان از تلفن همراه،با وجود گستردگی و افزایش بی رویه، هنوز مخاطبان خاص محسوب می شوند. اگر چه شاید در آینده نزدیک،این قشر تبدیل به قشر عام شده و مانند یک رسانه ملی بتوان از آن استفاده کرد. به هر حال به دلیل محدودیت پیام ارسالی، نوع، ساختار و متن تبلیغی بسیار حساس می باشد.