چاپ کردن این صفحه

5پیشنهاد برای افزایش فروش بازاریاب در مراحل اولیه کار خود

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
افزایش فروش بازاریاب افزایش فروش بازاریاب سایت آموزش بازاریابی

1-کسب و کار خود را در بیرون از محیط کار تبلیغ نمایید.

یک بازاریاب بیمه به راحتی می تواند در تاکسی ، رستوران ، باشگاه ورزشی، ادارات و مهمانی و... از شرکت خود خدمات شرکت، تخفیفات آن و .. به مخاطبین خود بشناساند. اکتفا نمودن به تابلو خود فقط اشتباهاتی است که شاید بیشتر نمایندگان آن را بصورت اپیدمی تکرار می نمایند.

2-ارسال نامه ها به دوستانتان و آشنایان در ادارات، سازمانهای خصوصی و دولتی ، درب منازل و دعوت آنها برای خرید کالای خود .

یک نماینده بیمه به راحتی و با کمترین هزینه می توانداقدام به ارسال نامه ها ی با موضوع اینکه اینجانب در شرکت بیمه. مشغول به کار شده و در این شرکت تمامی خدمات بیمه ای از جمله...با خدمات بعد از فروش و پرداخت خسارت در 24 ساعت و تخفیفات ... و بصورت اقساط ، بدون بهره و کارمزد و غیره ارائه نمایم که چنین روش بازاریابی به راحتی % 30 ازفروش را بالا و نامه ارسالی به فردی که در سازمانی مشغول بخدمت است باعث آشنای همکاران دیگر آن فرد با آن شرکت بیمه ای و رغبت یا حتی ذهنیت خوب در میان آنها می شود.اين روش بسيار مناسب و كم هزينه مي باشد.

3-سعی کنید خدماتتان بعد از ساعات اداری هم باشد.

بیشتر مشتریان علاقه زیادی دارند که بعد از ساعات اداری و حتی شبانه با مشاور کالای خود تماس داشته باشند و سوالات خود را بیان نمایند بازاریاب باید بداند که با صبر، حوصله و علمی پاسخگوباشد تا بتواند به راحتی خود و شرکت خود را در بازار حفظ نماید.

4-سیستم انتظار تلفنی را به در آمد و نوعی بازاریابی بدون هزینه تبدیل نمایید.

مشتریان از منتظر ماندن متنفر و بیزارند. اگر از سیستمهای پاسخگویی تلفنی استفاده میکنید و مشتریانتان باید لحظاتی منتظر بمانند تا بتوانند با شخص مورد نظر صحبت کنند از این فرصت طلایی استفاده کنید در لحظات انتظار بجای پخش موسیقی به معرفی محصولات و خدمات شرکت خود بپردازید اگر کسب و کار خود را به تازگی آغاز کرده اید با این کارمی توانید ذهنیت خوبی را در مشتری ایجاد کنید و مشتری احساس خواهد کرد که با شرکت بزرگی تماس گرفته است و نتیجه آن اعتماد مشتری به شما است یاد آوری نماییم بدست آوردن اعتماد مشتری به آسانی نیست و نخواهد بود فقط مواظب باشید ، پیام کوتاه ، قابل فهم و درک ، مقدمه نداشته باشد و آن را با موسیقی ملایمی همراه سازید.

5-از تبلیغات اینترنتی استفاده کنید:

اینترنت ابزاری آسان وجدید برای بازاریابی و معرفی کالاها و خدمات خود می باشد که امکانات بی نظیری می تواند در اختیار شما قرار دهد. تبلیغات اینترنتی نوع جدیدی از تبلیغات است که بسیاری از صاحبان کسب و کار به اهمیت آن پی نبرده اند. اینترنت برای مشتریان کتابخانه منظم و جامعی می باشد که هر گونه اطلاعاتی را در آن می توان یافت و پیدا نمود.

برای فروش بیشتر باید بیشتر بدانید...

منبع: سایت آموزش بازاریابی