آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

آموزش صرافی نوبیتکس + لینک ثبت نام

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
آموزش صرافی نوبیتکس + لینک ثبت نام آموزش صرافی نوبیتکس + لینک ثبت نام محمد بدلی

معرفی صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس برترین صرافی ایرانی از نظر تعداد کاربران و حجم معاملات است. هدف این صرافی فراهــــم نمودن بستری امن، سریع و آسان جهت خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال بین خریدار و فروشنده است. این بستر به عنوان واسطه ای میان خریداران و فروشندگان، امنیت معاملات و وصول دارایی های مبادله شده را تضمین می‌کند. نام نوبیتکس از ترکیب سه واژه "نو" به معنای جدید، "بیت‌کوین" و"اکسچنج" به معنای مبادله ساخته شده است.

صرافی نوبیتکس در سال ۱۳۹۶ باهدف ایجاد یک بستر ایمن و حرفه‌ای برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازارهای ارزهای دیجیتال در ایران تأسیس ‌شد. کار با صرافی نوبیتکس بسیار راحت است، در ادامه آموزش صرافی نوبیتکس متوجه می‌شوید که کار کردن با آن بدون نیاز به استفاده از برنامه تغییر IP و VPS پرهزینه، امکان‌پذیر است. در این صرافی امکان تبدیل رمز ارز به ریال یا ریال به رمز ارز و همچنین ترید ارز دیجیتال به ارز دیجیتال، برای کاربران فراهم‌شده است.

اگر قصد خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را دارید یا می خواهید دارایی های دیجیتال خود را نقد کنید، نوبیتکس به شما کمک می کند در سریع‌ترین زمان به این هدف برسید. نوبیتکس، اولین و معتبرترین بازار ایرانی تبادل ارزهای دیجیتال برای کسانی است که به دنبال یک راهکار امن، مطمئن، سریع، راحت و ارزان برای تبدیل دارایی های خود هستند. در این بازار خریداران و فروشندگان بدون هیچ واسطه‌ای با یکدیگر معامله می‌نمایند. از جمله مهم‌ترین دستاوردهای نوبیتکس، کاهش ریسک حاصل از بلوکه شدن اموال فعالان ایرانی در بازارهای خارجی، شفافیت بیش‌تر قیمت ارزهای دیجیتال در بازار ایران برای خریداران و فروشندگان محترم، تبدیل سریع و آسان ریال به ارزهای دیجیتال و برعکس و کاهش هزینه‌های خرید و فروش به دلیل حذف واسطه‌هاست.

سایت محمد بدلی صرافی نوبیتکس را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته و مسئولیت استفاده و بررسی امنیت این صرافی کاملا برعهده کاربر است.

همین الان با لینک زیر در صرافی نوبیتکس ثبت نام کن و از 30 درصد تخفیف کارمزد برای تمام معاملات خود بهره مند شو.

لینک ثبت نام با تخفیف 30 درصدی کارمزد در صرافی نوبیتکس


چرا نوبیتکس را انتخاب کنیم؟

  • محیط ساده و کاربردی نوبیتکس، معامله ارزدیجیتال را برای شما لذت بخش خواهد کرد.
  • اولویت نوبیتکس امنیت است. با خیالی آسوده و بدون نگرانی خرید و فروش کنید.
  • تنوع رمزارزها و سرعت معاملات، نوبیتکس را جزو بهترین بازارهای آنلاین قرار داده است.

 

ویژگی‌ های صرافی نوبیتکس

قبل از آموزش صرافی نوبیتکس بهتر است با ویژگی‌های این صرافی آشنا شویم:

  • در نوبیتکس امکان معامله ۲۴ ساعته در تمام‌روزهای هفته فراهم است.
  • کاربران می‌توانند با استفاده ریال در مارکت اصلی این صرافی ارز دیجیتال خریداری کنند.
  • رابط کاربری سایت بسیار راحت و کاربرپسند است.
  • سرعت انجام معاملات بسیار بالا است.
  • پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال، یکی از ویژگی‌های مهم نوبیتکس است.
  • امکان تبدیل ریال به رمرزارزهای بیت کوین، لایت کوین، ایاس، تتر، بیت کوین کش، استلار، ترون، ریپل، اتریوم، اتریوم کلاسیک و بایننس ‌کوین در این صرافی وجود‌ دارد.
  • امکان مبادله تتر با سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، ترون، ایاس، اتریوم، اتریوم کلاسیک، استلار و بایننس کوین در نوبیتکس وجود ‌دارد.


مزایای صرافی نوبیتکس

  • در نوبیتکس امکان معامله ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته فراهم است.
  • رابط کاربری سایت بسیار راحت و کاربر پسند است.
  • سرعت انجام معاملات بسیار بالا است.
  • فراهم بودن امکان پرداخت از طریق کارت‌های شتاب
  • کلیدهای خصوصی کیف پول دیجیتالی کاربران به صورت آفلاین نگهداری می‌شود در نتیجه دارایی کاربران صرافی از خطر هکرها در امان هستند.
  • دریافت کارمزد اندک، یکی از مزایای این صرافی است. با بالا رفتن حجم معاملات کاربر، کارمزد خرید و فروش در نوبیتکس کاهش می‌یابد.
  • ارائه اپلیکیشن موبایلی مخصوص تریدینگ
  • به ازای هر ارز دیجیتال یک کیف پول به کاربر اختصاص داده می‌شود.


معایب صرافی نوبیتکس

  • به دلیل عدم وجود جفت ارزهای گسترده برای کاربران به خصوص کسانی که قصد انجام معامله از طریق بیت‌کوین را دارند، محدودیت ترید وجود دارد.
  • به دلیل حجم معاملات اندک در این صرافی تغییر قیمت نیز بسیار اندک بوده و این موضوع برای نوسان‌گیری و انجام معاملات روزانه معامله‌گران یک ضعف محسوب می‌شود.
  • نبود گزینه‌های متنوع انجام معاملات مانند معاملات مارجین و فیوچرز
  • عدم وجود قابلیت‌های متنوع ثبت سفارش از جمله استاپ لاس و استاپ لیمیت

این صرافی دارای اپلیکیشن موبایلی هم هست که به راحتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز علاوه بر مشاهده وضعیت حساب و پرتفوی خود، اقدام به معامله و کسب درآمد دلاری در هر ساعت از شبانه روز نمایید.

راهنمای ثبت نام در صرافی آنلاین ارز دیجیتال نوبیتکس

کار با نوبیتکس بسیار ساده است. ابتدا با استفاده از ایمیل شخصی یک حساب کاربری ایجاد نمایید. پس از احراز هویت، می‌توانید مبلغ ریال یا رمزارز مورد نظر خود را به کیف پول شخصیتان واریز نموده و اقدام به خرید و فروش به صورت آنلاین نمایند.

بر اساس قوانین موجود در بازارهای مالی دنیا، احراز هویت مشتریان به سبب جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی الزامی است. موارد محدودی در این زمینه برای شروع به کار با سایت نوبیتکس در نظر گرفته شده است.

شروع ثبت نام با استفاده از ایمیل معتبر امکان پذیر خواهد بود. در ادامه با توجه به سطح کاربری مورد نیاز ، کاربر باید اقدام به تکمیل اطلاعات پروفایل خود نماید. در سطح یک، کاربر ملزم به ارائه شماره تلفن همراه، اسکن رنگی کارت ملی، پاسپورت یا شناسنامه جدید، شماره کارت بانکی، حساب و شبا به نام خود کاربر می باشد. همچنین برای ارتقا به سطح دو کاربری ،آدرس و تلفن ثابت به همراه قبض حاوی آدرس، تصویر سلفی طبق الگوی سایت و شماره همراه به نام خود کاربر مورد نیاز است.

نوبیتکس، همگام با مقررات جهانی و داخلی، ملزم به احراز هویت کاربران محترم جهت ارائه خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال خواهد بود. تیم نوبیتکس متعهد می باشد که این اطلاعات را به صورت کاملاً محرمانه و به منظور حفظ امنیت سرمایه ی کاربران محترم، دریافت و محفوظ بدارد.

در حال حاضر در نوبیتکس امکان تبدیل ریال به بیت کوین، لایت کوین، اتریوم ،تتر، ریپل، بایننس کوین، استلار، ایاس و بالعکس وجود دارد. همچنین امکان تبدیل رمزارزها به رمزارز تتر و بالعکس نیز در قالب بازار حرفه ای خواهد بود. در آینده نزدیک، رمزارزهای بیشتری به نوبیتکس اضافه خواهد شد.
در حال حاضر به هر کاربر به ازای هر ارز یک کیف پول اختصاص داده می شود. واریز ارزهای دیجیتال (کوین ها) از طریق آدرس اختصاصی کیف پول مربوط به هر کاربر ممکن خواهد بود. در حال حاضر نوبیتکس هیچ گونه هزینه اضافی بابت واریز یا برداشت از کیف پول کسر نمی نماید. برای برداشت ریال به دلیل استفاده از خدمات پرداخت یار برای تسویه بانکی، مبلغ یک درصد تا سقف ۴ هزار تومان از درخواست ، برای برداشت کسر و به حساب بانکی تعیین شده توسط کاربر، واریز خواهد شد. برداشت ارز دیجیتال نیز، با وارد کردن آدرس کیف پول مقصد در سیستم ممکن خواهد بود. هزینه‌ی برداشت رمزارز نیز صرفاً مبلغ مورد نیاز برای انتقال آن در شبکه بلاک چین خواهد بود و سایت نوبیتکس هیچگونه هزینه اضافی را دریافت نخواهد کرد.

پس از افتتاح حساب در سایت نوبیتکس، احراز هویت و تأیید حساب، کاربران محترم می توانند با استفاده از درگاه بانکی اقدام به شارژ حساب ریالی خود نمایند. پس از شارژ حساب، بلافاصله با استفاده از سیستم سفارش گذاری می توانند درخواست خرید ارز دیجیتال مورد نیاز خود را با قیمت و حجم دلخواه در سایت ثبت نموده و در صورت وجود فروشنده، سفارش خود را تکمیل نمایند. پس از تکمیل خرید، کیف پول مربوط به ارز دیجیتال خریداری شده به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد. سپس، امکان درخواست برداشت ارز دیجیتال از کیف پول اختصاصی هر کاربر میسر خواهد بود.

کاربران محترم می توانند با استفاده از آدرس اختصاصی، اقدام به انتقال ارز دیجیتال به کیف پول خود نمایند. پس از تأیید تراکنش در شبکه بلاک‌چین (blockchain)،کیف پول مربوط به رمزارز انتقال یافته به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد. پس از این مرحله، این امکان وجود دارد تا کاربر، درخواست فروش رمزارز مورد نظر خود را با قیمت و حجم دلخواه ثبت نماید و در صورت وجود خریدار، سفارش خود را تکمیل نماید. پس از انجام فروش، کیف پول ریالی کاربر به صورت اتوماتیک شارژ خواهد شد.

امنیت انتقال داده‌ها

با توجه به اهمیت داده‌هایی که میان کاربران و سامانه‌ی نوبیتکس منتقل می‌شود، تمامی داده‌های منتقل شده میان کاربران و سرورهای نوبیتکس، با استفاده از نوین‌ترین و قوی‌ترین پروتکل‌های رمزنگاری محافظت می‌شوند. پروتکل مورد استفاده برای انتقال داده‌ها در نوبیتکس، دارای درجه‌ی امنیتی +A از آزمون سایت معتبر Qualys.com می‌باشد.

برای اطمینان بیشتر از امنیت تبادل داده‌ها، با استفاده از ویژگی‌های نوین مرورگرها مانند HSTS تمامی تدابیر ضروری برای جلوگیری از نفوذ در سطح سطح پروتکل انتقال انجام شده است. به علاوه با آشنایی با روش‌های نفوذ شناخته شده و پیاده‌سازی پیشگیری‌های لازم، کاربران نوبیتکس از بسیاری از حملات از جمله POODLE و Heartbleed و WeakDH حفاظت شده‌اند.

برای اطمینان از کارایی و سهولت استفاده‌ی کاربران، با به کارگیری تکنولوژی‌هایی از جمله HTTP2 و Session Resumption اطمینان حاصل شده است که تدابیر امنیتی انجام شده تاثیر منفی روی کارایی و سرعت سامانه نداشته باشند و کاربران بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای از امنیت فراهم شده برایشان بهره ببرند.

محافظت از دارایی‌های دیجیتال

در نوبیتکس کلیه‌ی دارایی‌های دیجیتال مشتریان بصورت "ذخیره سازی سرد" (بدون اتصال به اینترنت) نگهداری می‌شود. بنابراین حتی در صورت نفوذ به سرورها، امکان سرقت دارایی‌ها وجود نخواهد داشت. تمامی این کیف پول‌ها نیز به صورت رمزنگاری شده نگهداری می‌شود. برداشت از کیف پول‌ها نیازمند امضا و تایید حداقل دو نفر از سه نفر اعضای اصلی تیم امنیت نوبیتکس است.

 

سرورهای مستقر در ایران

تمامی سرویس‌های نوبیتکس که شامل اطلاعات کاربران و به خصوص شامل اطلاعات مالی و جزئیات محرمانه‌ی دارایی‌های دیجیتال کاربران می‌باشد، کاملا در سرورهای داخل کشور میزبانی شده‌اند. به این صورت، ریسک بلوکه شدن دارایی‌های کاربران یا ایجاد سایر مشکلات مشابه به خاطر تحریم‌های مالی علیه ساکنان ایران، از میان می‌رود.

 

حفاظت از حساب کاربران

برای حفاظت از حساب‌های کاربری ساخته شده در نوبیتکس، اصول امنیتی در سطوح مختلف سامانه‌ی نوبیتکس تعبیه شده است تا سطح مناسبی را از نظر امنیت دسترسی به حساب کاربری برای کاربران فراهم کند. برخی از این موارد در ادامه مطرح شده‌اند:
    فرایند تایید دو مرحله‌ای (Two Factor Authentication) هنگام درخواست وجه
    ذخیره‌سازی کلیه اطلاعات مشتریان بصورت رمزنگاری شده
    ذخیره‌سازی اطلاعات ورود کاربران از جمله IP و ارسال ایمیل و پیامک ورود به کاربر
    محدودسازی تعداد لاگین و سایر اعمال مهم برای هر کاربر در هر ساعت برای جلوگیری از حملات Brute Force

همین الان با لینک زیر در صرافی نوبیتکس ثبت نام کن و از 30 درصد تخفیف کارمزد برای تمام معاملات خود بهره مند شو.

لینک ثبت نام با تخفیف 30 درصدی کارمزد در صرافی نوبیتکس

تذکر: هرگز تمام دارایی های خود را تنها در یک صرافی نگهداری نکنید. بلکه حداقل در 3 الی 4 صرافی ایرانی یا خارجی نگهداری کنید. این کار ریسک دارایی های شما را کاهش می دهد.

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

نظرسنجی فعالیت در بازارهای مالی

کدام بازار مالی را مناسب فعالیت می دانید؟

در کدام صرافی بازار رمز ارزها معامله می کنید؟

در کدام صرافی بازار رمز ارزها معامله می کنید؟

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.