امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

  

آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

دانلود رایگان کتاب علم ثروتمند شدن. The Science of Getting Rich

این مورد را ارزیابی کنید
(22 رای‌ها)
دانلود رایگان کتاب علم ثروتمند شدن دانلود رایگان کتاب علم ثروتمند شدن محمد بدلی

این کتاب، یک کتاب فلسفی نیست بلکه کاملا کاربردی است. یک رساله علمی و یا تز مبتنی بر فرضیات نیست بلکه یک کتابچه عملی است. این کتاب برای زنان و مردانی نوشته شده است که ضروری ترین نیازشان، پول است کسانی که آرزو دارند ابتدا ثروتمند شوند و بعد به فلسفه بپردازند. این کتاب برای آنهایی نوشته شده است که تا به حال زمان، وسیله و فرصت آن را نداشته اند که عمیقا به مطالعه متافیزیک (ماوراء الطبیعه) بپردازند اما به نتایج بررسی ها نیاز دارند و مایل اند که بدون طی کردن تمام این پروسه علمی که نتایج پایانی از آن حاصل گردیده است، از این علم به عنوان پایه و مبنای اقدامات خود استفاده کنند.

 

نام کتاب : The Science of Getting Rich

نام فارسی : علم ثروتمند شدن

نویسنده : Wallace D. Wattles

حجم فایل: 865 کیلو بایت

ویرایش جدید توسط : سایت محمد بدلی

 

این کتاب پر فروش ترین کتاب در زمینه موفقیت مالی بوده است...

انتظار می رود کسانی که این کتاب را مطالعه می کنند، اظهارات بنیادین این کتاب را بپذیرند و مطالب کتاب در ذهن آنها به یک باور تبدیل شود. به طور مثال همه ما قانون الکتریسته و جریان برق را که توسط مارکونی و ادیسون بیان شده است به عنوان یک علم می پذیریم و در ذهن خود به درستی آنها اعتقاد داریم و زمانی که بدون ترس و تردید، مطابق با آن عمل می کنیم، در واقع درستی و صحت این اظهارات علمی را ثابت می نماییم. هر کسی که این کتاب را مطالعه کند و اظهارات آن را باور داشته باشد، مطمئنا ثروتمند خواهد شد زیرا دانشی که در اینجا به کار گرفته شده، یک دانش دقیق است و شکست در آن راه ندارد. به هر حال، برای استفاده آن کسانی که مایل اند در مورد فرضیات فلسفی تحقیق کنند تا اینکه یک پایه و مبنای منطقی برای تفکرات خود داشته باشند، در اینجا منابعی را ذکر خواهیم کرد.

فرضیه مونیستیک درباره جهان هستی، فرضیه ای است که بیان می کند: "یکی یعنی همه و همه یعنی یکی". ماهیت و جوهره ای که طوری نمود و تجلی پیدا می کند که جهان (مادی) هستی از آن بوجود می آید. این فرضیه ریشه در آیین هندو دارد و تقریبا دویست سال است که این فرضیه به تدریج راه خود را در تفکرات جهان غرب بازکرده است و پایه و اساس تفکرات فیلسوفانی همچون دیسکارتز، اسپینوزا، هگل، امرسون و لایبنیتز می باشد.

کسانی که مایل اند این مبانی فلسفی را به دقت مطالعه کنند به آنها توصیه می کنیم که نظریات هگل و امرسون را مورد مطالعه قرار دهند.

برای نوشتن این کتاب از موارد بسیاری چشم پوشی کردم تا اینکه کتاب ساده و راحت خوانده شود و برای همه قابل درک باشد. برنامه عملی که در اینجا طرح ریزی شده است از نتیجه گیری های فلسفی مشتق گردیده است و کاملا مورد آزمون قرار گرفته و از نظر کاربرد عملی ، در سطح بالا آزموده شده و ثابت گردیده است که کاملا موثر واقع می شود. اگر مایل اید که بدانید این نتیجه گیری های فلسفی چگونه حاصل گردیده است، آثار فیلسوفان و نویسندگانی را که در بالا ذکر کردیم به دقت مورد مطالعه قراردهید و اگر می خواهید که به طور عملی، از نتایج تفکرات فلسفی این افراد استفاده کنید باید دقیقا به توصیه های این کتاب عمل کنید. باید دقیقا همان کاری را انجام دهید که این کتاب به شما توصیه می کند.

والاس دی. واتلز  

    

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار

شما حق دارید که ثروتمند باشید

برای ثروتمند شدن دانشی وجود دارد

آیا فرصت ها انحصاری شده اند

اصل اول

زندگی رو به رشد

چگونه ثروت به سوی شما سرازیر می شود

شکرگزاری

فکر کردن به روشی خاص

چگونه از اراده مان استفاده کنیم

استفاده ی بیشتر از نیروی اراده

عمل کردن به روشی خاص

اقدام موثر

وارد شغل مناسبی شدن

تاثیر رشد

انسان در حال پیشرفت

توصیه ها و تذکرات پایانی

 

 

این کتاب را به صورت رایگان دانلود کرده و آن را به دوستانتان هم معرفی کنید.

 

نظرات   

 
0 #6 رضا l در تاریخ: یکشنبه 24 دی 1396 ، ساعت 12:10 ب ظ
این ناقصه گویا نسخه ی اصلی برای فروش بالای 100 صفحه است
علت چیست؟
نقل قول
 
 
+2 #5 masoud در تاریخ: پنج شنبه 28 مرداد 1395 ، ساعت 01:05 ق ظ
سلام خسته نباشید
من این کتاب و برای فروش گذاشتم
نقل قول
 
 
+2 #4 پشتیبانی سایت در تاریخ: دوشنبه 23 آذر 1394 ، ساعت 07:09 ب ظ
نقل قول از محمدرضا:
لطفا دقت کنید لینک دانلود مشکل داره یعنی چی اینکار کلی وقت منو گرفتید

لینک ها هیچ مشکلی ندارند و تست شدند
نگران وقت شما شدیم واقعا !!!!!!
نقل قول
 
 
0 #3 محمدرضا در تاریخ: دوشنبه 23 آذر 1394 ، ساعت 06:09 ب ظ
لطفا دقت کنید لینک دانلود مشکل داره یعنی چی اینکار کلی وقت منو گرفتید
نقل قول
 
 
+2 #2 Super User در تاریخ: سه شنبه 26 آبان 1394 ، ساعت 02:08 ب ظ
نقل قول از سارا:
سلام
لینک دانلود مشکل داره فقط تا یه قسمتی دانلود میشه بعد متوقف میشه!

سلام
لینک بررسی شد
مشکلی وجود ندارد
نقل قول
 
 
0 #1 سارا در تاریخ: شنبه 23 آبان 1394 ، ساعت 10:08 ب ظ
سلام
لینک دانلود مشکل داره فقط تا یه قسمتی دانلود میشه بعد متوقف میشه!
نقل قول
 

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.