آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

راه رسیدن به تمکن مالی در کسب و کار

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
راه رسیدن به تمکن مالی در کسب و کار راه رسیدن به تمکن مالی در کسب و کار محمد بدلی

اگر برای ثروتمند شدن، واقعا جدی هستید راه اصلی برای ثروتمند شدن، راهی است که در کل تاریخ آمریکا، همیشه نسبت به راه های دیگر در صدر قرار داشته است و آن چیزی نیست جز کارآفرینی. شروع و پایه گذاری یک کسب کار و موفق. کارآفرینی شامل هر نوع کسب و کاری می شود از سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی و حمل و نقل جاده ای گرفته تا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و یا کامپیوتر.

راه رسیدن به تمکن مالی در کسب و کار با سخت کوشی برای رسیدن به هدف و غلبه بر ترس از شکست، آغاز می شود. اگر خواسته و آرزوی واقعی شما این است که کسب و کاری را شروع کنید و ثروتمند شوید، اجازه ندهید که ترس از شکست، ترس از ندانسته ها و مسائل مالی مانع تان شود.

سه مانعی که شما را از رسیدن به تمکن مالی، باز می دارد

وقتی به گذشته نگاهی می اندازیم، می بینیم که %74 از میلیونرهای خود ساخته، کسانی بوده اند که خودشان کسب و کاری را شروع و راه اندازی کرده اند. افراد سخت کوشی بوده اند که به سوی هدف شان گام نهاده اند و کارشان را با یک ایده آغاز کرده اند سپس آن ایده را به یک تجارت مبدل ساخته اند، کار خود را از صفر شروع کرده اند و نهایتا به موفقیت و استقلال مالی دست یافته اند. احتمالا سه دلیل وجود دارد که بسیاری از افراد هرگز به دنبال این آرزو و خواسته خودشان نمی روند که کسب و کاری را شروع کنند و به تمکن مالی که آرزویش را دارند، دست پیدا کنند.

1.ترس از شکست

به طور قطع و یقین، ترس از شکست، اولین دلیل می باشد. مهمترین دلیل شکست خوردن افراد در دوران بزرگسالی، ترس از شکست است. این ترس در وجودتان رخنه کرده و شما را ناتوان می کند و مانع تان می شود به طوری که حتی نمی توانید اولین قدم را برای شروع کارتان بردارید. برای اینکه به اهداف خود برسید از جمله هدف میلیونر شدن تان اولین کاری که باید یاد بگیرید تا انجام دهید این است که با ترس خود مقابله کنید. باید یاد بگیرید که ترس خود را تحت کنترل در آورید. برای اینکه بتوانید بر ترس تان غلبه کنید، باید علیرغم وجود ترس، دست به کار شده و فعالیت کنید و برای رسیدن به هدف تان سخت کوش باشید تا اینکه به تمکن مالی دست پیدا کنید.

2.بی اطلاعی

دومین دلیل اصلی برای عدم موفقیت مالی، صرفا بی اطلاعی و عدم آگاهی است. اکثر افراد نمی دانند که چطور یک کسب و کار را آغاز و پایه گذاری نمایند و یا اینکه چطور در بورس سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات و موارد مشابه سرمایه گذاری کنند و به دلایلی به خودشان این زحمت را نمی دهند که یاد بگیرند چطور باید اقدام کنند و چه باید بکنند. آنها با ترس از شکست و با تحسین کسانی که به تنهایی و بدون کمک دیگران به سوی اهداف خودپیش می روند، زندگی شان را در یاس و نا امیدی می گذرانند. این افراد هرگز موفق نخواهند شد. اگر شروع یک کسب و کار خواسته واقعی شماست باید سخت تلاش کنید تا به هدف تان برسید. شروع کنید به کسب اطلاعات و تا جایی که ممکن است، مواردی را که نمی دانید یاد بگیرید.

3.نداشتن پول و سرمایه کافی

سومین دلیل و مانعی که باعث می شود افراد نتوانند کار و کسبی را شروع کنند و به موفقیت های مالی دست پیدا کنند این است که فکر می کنند پول کافی ندارند و نمی توانند پول مورد نیازشان را از منابع دیگری تامین کنند. با اشتیاق ترین این افراد، کسانی هستند که به بانک های محلی مراجعه می کنند تا برای تامین بودجه ایده های تجاری شان وام دریافت کنند. وقتی که درخواست وام شان از سوی این بانک ها مکررا رد می شود و موفق به دریافت وام نمی گردند، به این نتیجه می رسند که هیچ منبع مالی وجود ندارد تا بتوانند کار و کسب شان را آغاز کنند. بعد از چنین نتیجه گیری ناامیدانه ای، تنها کاری که می کنند این است که دست از تلاش بر می دارند و به کار قبلی خود باز می گردند یعنی کار در ازای حقوق.

با ارزش ترین سرمایه

در حقیقت، بلند پروازی، انرژی، قدرت خلاقه و شور و اشتیاق شدید برای رسیدن به موفقیت با ارزش ترین سرمایه ای است که در اختیار دارید. اگر شما این ویژگی ها را دارید و فرد سخت کوشی هستید و این اراده را دارید که سخت تلاش کنید، نهایتا سرمایه ای را که برای شروع کسب و کارتان نیاز دارید، یا از طریق کار و دسترنج خودتان و یا از طریق منابع دیگر بدست خواهید آورد. شما بر ترس از شکست غلبه خواهید کرد، درکسب و کارتان موفق خواهید شد و به تمکن مالی دست خواهید یافت.

این مطلب دارای فایل کتاب الکترونیکی (Ebook) است. این کتاب 20 صفحه ای را از لینک زیر دانلود کنید:

اگر این مطلب مورد علاقه شما بود آن را به اشتراک بگذارید تا سایرین از آن استفاده کنند.

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.