آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

چگونه "تصور از خود" وضعیت حساب بانکی شما را تغییر خواهد داد؟

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
چگونه "تصور از خود" وضعیت حساب بانکی شما را تغییر خواهد داد؟ چگونه "تصور از خود" وضعیت حساب بانکی شما را تغییر خواهد داد؟ محمد بدلی

نحوه رفتار و کردار ما همواره مطابق با خود انگاره ای است که از خودمان در ذهن مان ساخته ایم. برایان تریسی

ارزش شما و توانایی های شغلی تان چقدر است؟ آیا فکر می کنید که ارزش شما و توانایی های شغلی تان خیلی بیشتر از آن درآمدی است که از کارتان بدست می آورید؟

یک ارتباط مستقیم بین "تصور از خود" از یک سو و نحوه عملکرد و کارایی شما، از سوی دیگر وجود دارد.

"تصور از خود" مجموعه ای از باورها و انگاره هایی است که درباره خودتان و توانایی های خود دارید. "تصور از خود" یعنی این که در هر زمینه از زندگی تان چه نگرشی درباره خودتان دارید و در مورد خودتان چگونه فکر می کنید.

اگر می خواهید در زندگی تان، نحوه مدیریت مالی تان و نحوه کسب درآمدتان تغییر و تحولی ایجاد نمایید باید تصوری را که از خودتان دارید تغییر دهید. عملکرد شما در دنیای واقعی همواره مطابق با آن تصوری است که در ذهن تان از خود ساخته اید. هرگونه تغییر و پیشرفتی در زندگی تان، زمانی آغاز خواهد شد که تصوری را که از خودتان و توانایی هایتان دارید، تغییر و یا بهبود دهید. باید در درون خود تغییر ایجاد کنید.

"تصور از خود" در امر فروش

به عنوان مثال، در امر فروش، شما تصوری از خودتان و توانایی هایتان دارید. اگر تصور از خودتان در سطح عالی و مثبت باشد کار فروش، مشکلی برای شما نخواهد داشت. صبح از خواب بیدار می شوید و مشتاق هستید که آن روز برای فروش کالاهایتان به افراد جدیدی سر بزنید. در زمینه بازاریابی با کفایت و با اعتماد به نفس عمل می کنید، بنابراین بازار فروش تان همیشه پر رونق خواهد بود.

اگر در امر فروش، تصوری که از خودتان دارید در سطح پایین و ضعیف باشد با ترس و اضطراب شروع به فروش کالاهایتان می نمایید. هر زمانی که امکان داشته باشد سعی می کنید تا از کارتان طفره بروید. فکر فروش و یافتن مشتری برای کالاهایتان شما را عصبی و مضطرب می کند. تا جایی که امکان داشته باشد از کارتان اجتناب خواهید کرد و همواره در جستجوی راهی خواهید بود تا از انجام فعالیت هایتان طفره بروید. البته این اصل در هر حوزه ای از فروش و در زندگی شخصی نیز صدق می کند.

چه چیزی میزان درآمد شما را تعیین می کند

هر فروشنده ای درباره میزان پولی که بدست می آورد، تصوری از خود در ذهنش دارد. روانشناسان دریافته اند که از آن میزان درآمدی که تصور می کنید قادرید بدست بیاورید، هرگز نمی توانید %10 بیشتر و یا کمتر، درآمد داشته باشید.

اگر%10 بیشتر از آن میزانی که فکر می کنید استحقاقش را دارید، درآمد داشته باشید فورا درگیر رفتارهای خنثی کننده ای می شوید که در مدیریت مالی این طور به نظر می آید که می خواهید از شر این پول اضافی خلاصی پیدا کنید. اگر شما یک ماه عالی و پر رونق در کسب و کارتان داشته باشید و در آن ماه درآمدتان از میزان مورد انتظارتان بیشتر باشد، تمایل و اشتیاق شدیدی دارید که این پول و درآمد اضافی را صرف غذا، سفر و پوشاک و موارد این چنینی نمایید. این پول، سریعا به اتمام خواهد رسید.

اگر %10 کمتر از آن میزانی که فکر می کنید قادرید بدست بیاورید، درآمد داشته باشید در مدیریت مالی تان درگیر رفتارهایی می شوید که سعی می کنید که این کمبود درآمد را جبران کنید. سریعا شروع می کنید به فکر کردن درباره روش هایی مانند: زمان طولانی تر کار کردن، سخت تر کار کردن، هوشمندانه تر و بهتر کار کردن تا اینکه بتوانید درآمدتان را به میزان موردنظر برسانید و از نظر ذهنی احساس آرامش و راحتی نمایید به عبارت دیگر به محدوده “comfort zone” برگردید.

زمانی که دوباره وارد "منطقه آرامش و راحتی" خود شوید احساس آرامش خواهید کرد و می توانید یک نفس راحت بکشید.

منطقه آرامش و راحتی خودتان را تغییر دهید

تنها راهی که می توانید درآمد فروش تان را افزایش دهید این است که در خصوص میزان درآمدتان، منطقه آرامش و راحتی خودتان را گسترده تر کنید. برای بعضی از افراد گستره "منطقه آرامش و راحتی" درآمد 50,000 دلار در سال می باشد. این افراد، با این میزان درآمد احساس آرامش می کنند. افراد دیگر با درآمد 100,000 دلار در سال، احساس آرامش می کنند. این افراد تلاش می کنند تا به این میزان درآمد دست پیدا کنند و فقط زمانی احساس آرامش و راحتی می کنند که به هدف خود برسند.

برای اینکه بتوانید با تغییر منطقه آرامش تان، زندگی تان را تغییر دهید، باید مشخص نمایید ارزش شما و ارزش توانایی های شما چقدر است. روش مدیریت مالی تان نشان می دهد که شما درمورد ارزش توانایی هایتان چگونه فکر می کنید.

واقع بین باشید

این موضوع بسیار حائز اهمیت است که برای ایجاد یک خودانگاره جدید در ذهن تان، واقع بین باشید، مخصوصا در آغاز کارتان.

زمانی که من برای اولین بار از قدرتی که "تصور از خود" می تواند داشته باشد، آگاهی پیدا کردم و متوجه شدم که تصوری که از خودم و توانایی هایم دارم چگونه درآمد مرا تحت تاثیر قرار می دهد، درآمدم تقریبا 30,000دلار در سال بود. فورا تصمیم گرفتم که درآمدم را به 300,000 دلار در سال برسانم. اما این هدف بزرگ به جای اینکه مشوق و محرکی برای درآمد بیشتر باشد، در حقیقت مرا بی انگیزه تر می کرد. ذهنم به جای اینکه متمرکز شود تا راهی برای درآمد بیشتر پیدا کند، از فکر کردن در این مورد باز ماند. درست مانند این که چراغی را خاموش کرده باشند.

نگرش خود را نسبت به مدیریت مالی تان تغییر دهید

برای افزایش درآمدتان باید تصوری را که از خود تان دارید، تغییر دهید و قبل از اینکه در دنیای واقعی بتوانید به آن مدیریت مالی که مورد نظرتان است، دست پیدا کنید باید در ذهن تان به اهداف مالی تان برسید. هدف اصلی تان باید این باشد که در مورد میزان درآمدتان بتدریج "تصور از خودتان" را ارتقا دهید تا اینکه در ذهن تان خود را به صورت فردی تصور کنید که درآمد بیشتری دارد.

خودتان را طوری تصور کنید که گویا در زمان حال، همان فردی هستید که دوست دارید باشید و همان میزان درآمدی را دارید که مورد نظرتان است.

به افرادی که درآمد بیشتری، نسبت به شما دارند نگاهی بیاندازید و تصور کنید که دقیقا مانند آن افراد هستید. از منطقه آرامش خود فراتر بروید، اگر می خواهید آنچه را که دوست دارید و شایسته آن هستید، بدست بیاورید نگرش و تصور از خودتان را تغییر دهید.  

نظرات   

 
+1 #1 کیا در تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1393 ، ساعت 01:12 ق ظ
خوب و مفید بود ممنون :-)
نقل قول
 

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.