امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

  

آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

آموزش بازاریابی اینترنتی - چرا باید وب سایت داشته باشم؟

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
آموزش بازارایابی اینترنتی - چرا باید وب سایت داشته باشم؟ + هزینه طراحی سایت آموزش بازارایابی اینترنتی - چرا باید وب سایت داشته باشم؟ + هزینه طراحی سایت سایت آموزش بازاریابی

بازاریابی اینترنتی در ایران به روش های مختلفی انجام می شود. هدف ما از بازاریابی جذب افراد علاقه مند به محصولات و خدمات ما است تا در مرحله بعد فروش صورت بگیرد.

بازاریابی اینترنتی روش های مختلفی دارد که قصد دارم تا معمول ترین آن را به صورت هفتگی آموزش بدم. در این جلسه هم به اهمیت داشتن وب سایت برای شروع برنامه بازاریابی اینترنتی می پردازیم. یکی از اصلی ترین ارکان و زیر ساخت های اساسی برای بازاریابی موفق در اینترنت داشتن یک وب سایت برای کسب و کار است.

خب روش ها و منابع زیادی وجود داره. اما من علاوه بر این که هر هفته یک روش را در سایت آموزش میدم، اگر علاقه مند هستید می تونید در کارگاه آموزش بازاریابی اینترنتی هم ثبت نام کنید و دوره رو به صورت کامل آموزش ببینید. آموزش هایی که در سایت به صورت هفتگی منتشر میشه چکیده ای از همون دوره هست.

جلسه اول آموزش بازاریابی اینترنتی

چرا باید وب سایت داشته باشم؟

شاید برای شما هم این سوالات پیش آمده باشد که چرا باید وب سایت داشته باشم؟ مزایای داشتن وب سایت چیست؟ وب سایت چه کمکی می تواند به من بکند؟ اصلا نیاز به وب سایت دارم؟ امروزه به هر اداره، مغازه، فروشگاه و منزلی که سر بزنی حداقل یک کامپیوتر وجود دارد. همچنین در هر جایی که در نظر بگیرید وسیله ای وجود دارد که به اینترنت متصل است و از آن استفاده می کند. یکی از مهمترین ارکان اینترنت و خدمات آنلاین سایت های فعالی هستند که روزانه هزاران نفر بازدید کننده دارند. هر لحظه که می گذرد به اهمیت طراحی سایت به خصوص برای سایت هایی که منجر به کسب درآمد می شوند، افزوده می شود.

داستان وب سایت یک میلیون دلاری رو خوندی؟

بیش از ۴۰ میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد که عدد بسیار بالایی محسوب می شود. بنابراین دنیای مجازی بدلیل ویژگی هایی که دارد پتانسیل بسیار خوبی جهت بازاریابی در خود نهفته است. به عقیده تقریبا تمام کارشناسانِ بازاریابی، فضای مجازی بزرگترین و قوی ترین بستر برای افزایش فروش و بازاریابی در تمام طول تاریخ بشر محسوب می شود.

تمام اینها تنها گوشه ای از قدرت و وسعت فضای مجازی را به تصویر می کشد. اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک یا متوسط هستید و همچنان از خود می پرسید فایده داشتن وب سایت چیست؟

به این 10 دلیل واضح برای این کار بخوبی فکر کنید:

۱- وب سایت در نقش بروشور و کاتالوگ آنلاین عمل میکنه

کاتالوگ و بروشور کسب و کار شما در ۲۴ ساعت امکان ارائه شدن به مشتریان را خواهد داشت. این را مقایسه کنید با هزینه های گزافی که تاکنون برای تهیه و توزیع بروشورهای کاغذی انجام داده اید تا به ارزش وب سایت بیشتر پی ببرید. هزینه های طراحی و چاپ به صفر رسیده و سایت شما به صورت 24 ساعته در دسترش مخاطبان خواهد بود.

۲- نمایش حرفه ای بودن و ارزش کسب و کار

اگر شما وب سایت داشته باشید می توانید از ایمیل وب سایت خود (مانند این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید) برای ارائه به مشتریان استفاده نمایید که شکل بسیار حرفه ای تری دارد نسبت به این که در ارتباطات خود از ایمیل های شخصی مانند سرویس های جی میل و یاهو استفاده نمایید. ضمن این که وجود وب سایت می تواند این پیام را به ذهن مخاطبان مخابره کند که این کسب و کار خالق ارزشی است که حاضر است با صرف هزینه، آن را در وب سایت خود معرفی و تبلیغ نماید.

۳- در معرض دید مشتریان بیشتری قرار میگیرید

طبق آمارها هر روز حدود بیش از ۲٫۵ میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند و اگر شما در این فضای آنلاین حضور نداشته باشید عملاً امکان استفاده از فرصت دیده شدن در اینترنت را از دست خواهید داد. اگر شما نباشید رقبای شما هستند!

۴- ارائه سریع آخرین محصولات و خدمات به مشتریان

به راحتی و به سرعت و به صورت رایگان می توانید آخرین محصولات و خدمات خود را در وب سایت ارائه نموده یا خدمات قبلی را به روز رسانی نمایید و مشتریان خود را از تغییرات کسب و کارتان با خبر سازید.

۵- وب سایت در نقش واحد خدمات مشتریان ۲۴ ساعته

وقتی شما محتوای متناسب با نیاز کاربران وب سایت خود را تهیه و منتشر می نمایید دیگر لازم نیست تا آن ها برای پرسیدن سوالات خود به محل شما مراجعه حضوری نمایند و یا حتی تلفن بزنند.

۶- فرصت اثرگذاری روی مشتریان بالقوه

با حضور در فضای آنلاین شما این فرصت فوق العاده را خواهید داشت که مشتریان خود را با ارائه و معرفی موثر خدمات و محصولات خود جذب نمایید.

۷- تقویت بخش بازاریابی

قطعاً امروزه بخش مهمی از فعالیت های بازاریابی به بازاریابی آنلاین اختصاص دارد. بدون داشتن وب سایت فرصت مغتنم استفاده از مشتریان بالقوه خود در فضای آنلاین را از دست خواهید داد. امروزه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستتجو (سئو) برای صاحبان کسب و کارها بسیار اهمیت دارد چرا که می تواند مستقیماً جریان مالی مستمری را با افزایش فروش برای آن ها ایجاد نماید.

۸- پشتیبانی ۲۴ ساعته

با راه اندازی صحیح و پرقدرت یک سیستم تیکتینگ (سیستم ثبت درخواست های مشتریان) در وب سایت خود همیشه می توانید با افتخار به مشتریانتان بگویید که ۲۴ ساعته از آنها پشتیبانی و حمایت خواهید کرد.

۹- فرصت بلاگ نویسی و اشتراک گذاری عقاید و تجربیات شخصی

شما همواره می توانید در بخش مقالات یا نوشته های وب سایتتان عقاید و تجربیات خود را با کاربران خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید و با آن ها در تعامل باشید.

۱۰- شما یک رسانه در اختیار دارید

وب سایت شما میتواند رسانه شما باشد. به عنوان مثال هر گاه خبری یا شایعه ای در فضای کسب و کار درباره شما مطرح می شود ، یک مرجع موثق کاربران برای مراجعه و کسب اخبار دقیق، وب سایت کسب وکار ها است. قدرت در رسانه است.

خب تا حدودی با اهمیت داشتن سایت برای کسب و کارتون آشنا شدید. حال نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟

چطور می تونم برای کسب و کارم سایت طراحی کنم؟

خب 2 روش کلی وجود داره. روش اول این هست که خودتون دست به کار بشید و آموزش طراحی سایت ببینید و سایتتون رو راه اندازی کنید. دوم این که از یک شرکت طراحی سایت بخواهید این کار رو برای شما انجام بده. در کل روش های زیر قابل انجام هست:

طراحی سایت رایگان از طریق ساخت وبلاگ و پارک نمودن دامنه بر روی آن. البته در صورتی که قصد دارید وب سایت با دامنه اختصاصی شما بالا بیاید می بایست هزینه مربوط به ثبت دامنه را پرداخت.

ساخت سایت رایگان با استفاده از سایت سازهای رایگان که می توانید با عضویت در این سایت ها به سرعت وب سایت خود را ایجاد نمایید. تفاوتی که معمولا وبلاگ ها با سایت سازها دارند آن است که سایت سازها امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهند و همچنین وبلاگ ها وب سایت شما را در ساب دامنه نمایش می دهند حال آنکه سایت سازها وب سایت شما را معمولا در ساب فلدر ایجاد می نمایند. بر روی سایت سازها نیز می توانید دامنه پارک نمایید.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا و وردپرس که امکانات بسیاری در اختیار شما قرار می دهند و قابلیت های آن معمولا از وبلاگ ها و سایت سازها بیشتر می باشد

طراحی وب سایت نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد. بنابراین هر کسی نمی تواند به راحتی مدعی طراحی سایت شود. ممکن است برخی به زبان های PHP، جاوا اسکریپ، CSS و ... آشنایی ابتدایی داشته باشند و بتوانند یک سایت را با استفاده از قالب های آماده و یا ورد پرس و جوملا طراحی کنند، اما در نهایت سایت آنها به عنوان یک سایت حرفه ای به شمار نمی رود و ممکن است در میانه راه با مشکلات متعددی مواجه شود.

یادتون باشه هیچ شبکه اجتماعی یا روشی جای سایت رو نمیگیره. سایت همیشه سایت هست و قدرت خودش رو داره.

مثلا شما توی اینستاگرام شاید بتونید مخاطبان زیادی رو جذب کنید و بصورت آفلاین بفروشید. اما چطوری می تونید پرداخت آنلاین داشته باشید و یک محصول رو در لحظه به صورت آنلاین به مشتری بفروشید، هزینه اش رو دریافت کنید و محصول رو ارسال و تحویل بدید؟ مثلا چطور یک فایل الکترونیکی رو در شبکه های اجتماعی می فروشید؟

اگر صاحب کسب و کاری هستید و فرصتی برای آموزش دیدن ندارید و ترجیح میدید طراحی سایت خودتون رو واگذار کنید باید خدمتتون اعلام کنم که ما یک مجموعه تخصصی در این زمینه داریم به نام طراحی سایت نی وک. ما می تونیم خیلی سریع و با کمترین هزینه ممکن وب سایت شمارو طراحی و راه اندازی کنیم. می تونید تعرفه هارو در اینجا ببینید. ارسال سفارش طراحی وب سایت در تلگرام یا واتس اپ به سادگی امکان پذیر است.

راه های ارتباطی ما برای سفارش طراحی سایت:

کانال تلگرام:

https://t.me/nivokweb

آی دی تلگرام:

https://t.me/nivok_web

پیج اینستاگرام:

https://www.instagram.com/nivokweb

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.