آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

ایجاد یک شخصیت بسیار قوی در امر فروش

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
ایجاد یک شخصیت بسیار قوی در امر فروش ایجاد یک شخصیت بسیار قوی در امر فروش سایت آموزش بازاریابی

مهارت یافتن در کار فروش و انعقاد قرارداد یک امر درونی است. این مهارت، درون شما شکل می گیرد. در کار فروش، شخصیت شما بسیار مهم تر از شناختی است که شما در مورد محصولات تان دارید. شخصیت شما از مهارت شما در امر فروش بسیار مهم تر است و همین طور از محصولات و خدماتی که ارائه می دهید در درجه اهمیت بالاتری قرار دارد. در حقیقت می توان گفت که شخصیت شما حداقل هشتاد درصد از موفقیت فروش شما را تشکیل می دهد.

مسئولیت زندگی تان را به عهده بگیرید

بزرگترین اشتباهی که ممکن است در زندگی تان انجام دهید این است که فکر کنید برای کسی به جز خودتان کار می کنید. از زمانی که شما برای اولین بار وارد بازار کار می شوید تا زمانی که بازنشسته می شوید شما در حقیقت رئیس خودتان هستید. شما رئیس و کارمند خودتان هستید و در حال فروش کالا وخدمات خودتان به بالاترین قیمت ممکن در بازار هستید. شما فقط یک کارمند دارید و آن نیز خودتان هستید. کار شما در تمام طول زندگی کاری تان این است که سرویس های خود را با بالاترین کیفیت و کمیت بفروشید.

اما شغل من در حوزه فروش نیست

یکبار دیگر فکر کنید. اگر برای کاری درخواست داده باشید، ازدواج کرده باشید، با دوستان تان بیرون رفته باشید، فرزندان خود را بزرگ کرده باشید، کار و کسبی را شروع کرده باشید، در پارکینگ منزل تان حراجی به راه انداخته باشید و یا هزاران کار دیگر... شما به نوعی درگیر فروش بوده اید.

حتی به عنوان یک بچه، شما کارت های بازی تان را معاوضه کرده اید و یا اقدام به خرید ویا فروش دوچرخه تان کرده اید و یا شاید دکهلیموناد فروشی داشته اید و یا به کار رساندن روزنامه به دست مشتری ها مشغول بوده اید. هرکاری که شما در زمان بچگی انجام داده اید مانند بسیاری از مردم، شما از سنین پایین با فروش سروکار داشته اید. در واقع یکی از اولین داد وستد هایی که در زندگی تان داشته اید زمانی بوده که به خاطر گرسنگی گریه می کردید. بدیهی است که رفتار شما کاملا قانع کننده بوده است چون والدین تان به سرعت به شما غذا می دادند.

خودتان را به عنوان رئیس خود ببینید

در مطالعه ای که چند سال قبل در نیویورک انجام شد، محققان دریافتند که حداثر سه درصد از مردم در هر زمینه ای این نگاه را نسبت به خودشان دارند که رئیس خودشان هستند. آن ها طوری بر خورد می کردند که گویی شرکت به خود آن ها تعلق دارد. آن ها خودشان را در تمام ابعاد زندگی مسئول می دانستند و هر اتفاقی که در شرکت شان می افتاد را به خودشان مربوط می دانستند، درست به مانند اینکه آن ها مالک صد درصد سرمایه شرکت هستند.

برنده ها در مقابل بازنده ها

تفاوت بین برنده ها و بازنده ها کاملا روشن و واضح است. برنده ها همیشه مسئولیت کارهای خود را بر عهده می گیرند در حالی که بازنده ها هیچ وقت این کار را انجام نمی دهند و در عوض همیشه به دنبال توضیحی برای خوب انجام ندادن کارهای شان هستند.

وقت را هدر ندهید

به طور میانگین فروشنده امروزی چیزی در حدود پنجاه درصد از زمان کاری خود را بیهوده تلف می کند. طبق بررسی های انجام شده، فروشنده امروزی دیرتر در محل کار حاضر می شود، کمی آهسته تر کار می کند و همچنین کمی زودتر محل کارش را ترک می کند. او بیشتر زمان کاری خود را به صحبت های بیهوده با همکاران، کارهای شخصی، خواندن روزنامه، خوردن قهوه و گشت و گذار در اینترنت می گذراند. اما برنده ها زودتر در محل کارشان حاضر می شوند، سخت تر کار می کنند و کمی بیشتر در محل کار می مانند.

توانایی درک احساسات دیگران را در خود پرورش دهید

فروشندگان عالی در توانایی درک احساسات دیگران در سطح بالایی هستند به عنوان مثال آن ها واقعا به خریداران شان اهمیت می دهند. بلندپروازی ) خواسته هایی که می خواهید به آنها برسید( که با حس همدلی همراه شده و همچنین نگرانی در مورد رفاه خریداران تان، دو نکته مهم در رسیدن به عملکرد بالا در فروش است. شخصی که توانایی درک مشکلات و احساسات دیگران را دارد از هیچ تلاشی برای ورود به ذهن و قلب خریدار برای درک شرایط و نیازهای او دریغ نمی کند. این فروشندگان به راحتی متوجه می شوند که مشتری واقعا چه چیزی می خواهد و سپس آنچه را که مشتری نیاز دارد به طوری که خوشایند او باشد، ارائه می کنند.

سر حرف خود بمانید

فروشندگان درجه یک با خود و دیگران کاملا صادق و روراست هستند. هیچ جایگزینی برای صداقت در فروش وجود ندارد. نایت اینگل در این مورد می گوید: "اگر صداقت و درستکاری وجود نداشت، باید آن را به عنوان مطمئن ترین راه برای ثروتمند شدن ابداع می کردیم"

هر کاری را که دوست دارید، انجام دهید

یکی از رازهای موفقیت در فروش این است که کاری که دوست دارید را انجام دهید. فروشندگان درجه یک آنچه که می فروشند را دوست دارند. آن ها با هیجان خاصی به آنچه که می فروشند باور دارند. آن ها از آنچه که می فروشند دفاع خواهند کرد و برای درستی حرف خود دلیل خواهند آورد. این افراد شب و روز در مورد محصول شان صحبت می کنند و زمانی که به رختخواب می روند درباره محصول شان فکر می کنند. زمانی که از خواب بیدار می شوند برای آن ها سخت است که برای صحبت درباره محصول شان منتظر خریدار بمانند. با یک نگاه به فروشندگان درجه یک در شرکت های بزرگ پی خواهید برد که این افراد در مورد محصول و خدماتی که ارائه می دهند، تعصب دارند.

همین حالا برای موفقیت اقدام کنید

امروز تصمیم بگیرید که می خواهید به یکی از سخت کوش ترین فروشندگان حرفه ای در صنعت خود تبدیل شوید. کار را زودتر شروع کنید، سخت تر کار کنید و بیشتر در محل کار بمانید. هر کاری که لازم است برای رسیدن به اهداف مالی خود انجام دهید.

منبع: سایت آموزش بازاریابی

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.