امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

  

آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

تبلیغات به سبک دیوید مکنزی اگیلوی

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
تبلیغات به سبک دیوید مکنزی اگیلوی تبلیغات به سبک دیوید مکنزی اگیلوی محمد بدلی

دیوید مکنزی اگیلوی در ۲۳ ژوئن ۱۹۱۱ در بریتانیا متولد شد و در ۲۱ جولای ۱۹۹۹ درگذشت. او یک مدیر تبلیغاتی برجسته بود، تا جایی که به وی لقب پدر تبلیغات داده شد.

دیوید اگیلوی تحصیلات خود را در کالج فتس در ادینبرگ شروع نمود و پس از آن به دانشگاه آکسفورد رفت ولی هیچ گاه تحصیلات خود را به اتمام نرسانید. پس از رها کردن اکسفورد به پاریس رفت و در آشپزخانه هتل مجستیک مشغول به کار شد. فشار و خستگی باعث شد به انگلستان برگردد و به فروش اجاق گاز، آن هم به صورت خانه به خانه بپردازد. در سال ۱۹۳۵ یک راهنمای برای فروش اجاق گاز تهیه نمود که بعدها مجله معتبر فورچون آن را برترین راهنمای فروش تاریخ معرفی نمود.

 

در سال ۱۹۶۲ مجله تایم او را جادوگر تبلیغات معرفی نمود.

 

در سال ۱۹۴۸ سه سال پس از پایان جنگ جهانی دوم دیوید اگیلوی، یک مهاجر ۳۹ ساله انگلیسی که کمترین تجربه ای در دنیای تبلیغات داشت، مغازه ای در خیابان مدیسون نیویورک گشود و در فاصله ی ۵ سال به شخصیت برجسته خیابان مدیسون تبدیل شد و بعدها به «سلطان خیابان مدیسون» شهرت یافت.

 

برگرفته از کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی از انتشارات سیته

 

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه بیشتر بخوانید و بهتر بنویسید؟ با دنبال کردن نصیحت های بی بدیل و با ارزش اسطوره دنیای کسب و کار «مرد دیوانه» دیوید اگیلوی در مورد نگارش صحیح و موثر می توانید کسب و کار خود را رونق بخشید. در هفتم سپتامبر ۱۹۸۲ اگیلوی یادداشتی را برای تمام کارکنان داخلی شرکتش با عنوان چگونه بنویسیم فرستاد، که این نامه با ارزش در سال ۱۹۸۶ در کتاب «چاپ نشده دیوید اگیلوی» به چاپ رسید.

اگیلوی در این کتاب به این مساله اشاره می کند که: «افرادی که عالی فکر می کنند، عالی می نویسند» افرادی که ذهن درهم و برهم دارند، درهم و برهم می نویسند و در هم و برهم سخنرانی می کنند. خوب نوشتن یک هدیه طبیعی نیست، شما باید یادبگیرید که عالی بنویسید.

 

ده نکته در مورد نوشتن از دیوید اگیلوی

۱- کتاب چگونه بنویسیم نوشته رافائلسن و رومن را سه بار بخوانید. (مترجم: در این کتاب به نحوه ارتباطات صحیح، نحوه سخنرانی، یادداشت برداری، گزارش نویسی و … در محیط کار اشاره دارد.)

۲- یادبگیرید که چگونه عادی صحبت کنید و عادی بنویسید.

۳- از کلمات کوتاه، جملات کوتاه و پاراگراف های کوتاه در نوشتن استفاده کنید.

۴- هرگز از اصطلاحات فنی و مخصوص یک صنف در نگارش استفاده نکنید این کار آدم های پر مدعاست.

۵- در مورد هر موضوعی بیش از ۲ صفحه ننویسید.

۶- نقل قول هایی که می نویسید را حتما چک کنید.

۷- هرگز نامه یا یادداشتی را که نوشته اید بلافاصله ارسال نکنید، صبح روز بعد آن را بلند بخوانید و بعد از ویرایش ارسال کنید.

۸- اگر چیزی مهم است از یکی از همکارانتان خواهش کنید تا کمک تان کند.

۹- قبل از ارسال یادداشت یا نامه مطمئن شوید که شفافیت یک کریستال را داشته باشد، ساده بگویم واضح صحبت کنید تا دیگران منظور شما را متوجه شوند.

۱۰- اگر شما می خواهید عملی را انجام دهید، لازم نیست چیزی بنویسید کافی است با آن فرد صحبت کنید!

 

ساختن امپراتوری تبلیغات

در ۲۰ سال اول آژانس، اگیلوی کارهای برادران لورر، جنرال فود و آمریکن اکسپرس را عهده دار بود. در کتاب بیوگرافی خود اشاره می کند که شک دارم کسی بتواند در این بازه زمانی کوتاه به این درجه از شهرت و موفقیت در عرصه تبلیغات شود. در سال ۱۹۶۵ اگیلوی به ادغام آژانس خود با ماثر و کروثر نمود تا شرکتی چند ملیتی را بنیان گذاری کرده و به اولین آژانس تبلیغاتی دنیا تبدیل شدند.

 

ایام بازنشستگی اگیلوی

در سال ۱۹۷۳ اگیلوی از پست مدیرعاملی بازنشسته شد و به توفو در فرانسه نقل مکان کرد. مکاتبات وی روز به روز با شرکت ادامه داشت تا اینکه در اوایل ۱۹۸۰ به عنوان مدیر عامل شرکت اگیلوی و ماثر در هندوستان دوباره مشغول به کار شد. همپنین وی به عنوان مدیر عامل در شعبه آلمان فعالیت داشت و دائما بین فرانکفورت و توفو در رفت و آمد بود. در سال ۱۹۸۹ گروه شرکت های اگیلوی توسط شرکت WPP که در حوزه بازاریابی و ارتباطات مشغول بود خریداری شد.

  

پایان عصر اگیلوی

در سن ۷۵ سالگی روزنامه نگاری از اگیلوی پرسید: «آیا چیزی هست که هنوز بهش نرسیده باشی؟ چیزی هست که در آرزوی آن باشی؟» دیوید اگیلوی پاسخ داد: «شوالیه بودن و داشتن خانواده ای پرجمعیت و بزرگ با ده بچه!» اگیلوی تنها یک فرزند به نام دیوید فارفیلد اگیلوی دارد که حاصل ازدواج اول وی می باشد. اگیلوی در طول حیات خود دو بار ازدواج نمود. وی یکبار در سال ۱۹۷۷ به عنوان چهره برتر تبلیغات در ایالات متحده انتخاب شد. همچنین در سال ۱۹۹۰ جایزه هنر و حرف را در فرانسه دریافت نمود. اگیلوی به عنوان چهره مشهور در تبلیغات باقی ماند و در کنار اسطوره هایی چون لئوبرنت، ویلیام برنباخ، تد بیتس و ... برای همیشه جاودانه شد.

 

کتاب های به چاپ رسیده از اگیلوی

تاکنون بیش از ۴ جلد کتاب از دیوید اگیلوی به چاپ رسیده است. که پر فروش ترین و اولین کتابی که از وی به چاپ رسیده به نام «اعتراف های یک تبلیغاتچی» می باشد که تا پایان سال ۲۰۰۸ میلادی در سرتاسر دنیا بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسیده است. همچنین رازهای تبلیغات، بیوگرافی از دیگر کتاب هایی است که از اگیلوی به چاپ رسیده است.

 

کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی در سال ۱۹۶۲ منتشر شد و پس از مدت زمانی کوتاه به عنوان پرفروش ترین کتاب در حوزه تبلیغات شناخته شد. این کتاب تاکنون به ۱۴ زبان دنیا ترجمه شده و توانسته در سرتاسر دنیا به فروش میلیونی دست یابد. همچنین این کتاب به زبان فارسی نیز ترجمه شده است.

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.