امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

  

آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

کارگاه آموزش انتقال وب سایت به صفحه اول گوگل

این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)
کارگاه آموزش انتقال وب سایت به صفحه اول گوگل کارگاه آموزش انتقال وب سایت به صفحه اول گوگل

تاکنون مطالب زیادی در زمینه بهینه سازی سایت منتشر شده است. ممکن است مطالب و مقالات زیادی را در این زمینه مطالعه کرده باشید. بهینه سازی وب سایت زیر مجموعه ای از روش های بازاریابی اینترنتی به حساب می آید. اما با وجود تعداد زیاد مقالات و آموزش های ارائه شده در فضای وب، کاربران و مدیران سایت زیادی هستند که هنوز نتوانسته اند سایت خود را ارتقا داده و در نهایت داشتن سایت کمکی به کسب و کار آن ها نکرده است. در این کارگاه آموزشی نحوه ارتقا یک وب سایت به سایتی کارآمد، پر بازدید و در نهایت پر فروش آموزش داده خواهد شد و پس از طی این دوره شرکت کنندگان خواهد توانست وب سایت فعلی خود را با اعمال تغییرات و استفاده از ابزارهای جدید ارتقا دهند.

ارتقا وب سایت = افزایش بازدید سایت و در نتیجه افزایش فروش

تفاوت این کارگاه با کارگاه های قبلی و یا کارگاه های مشابه در چیست؟
در این دوره برای اولین بار، وب سایت تمامی ثبت نام کنندگان توسط محمد بدلی بررسی و نقاط ضعف و قوت آن ها بررسی و راه حل هایی برای ارتقا سایت ارائه خواهد شد. در واقع تمامی کاربران شرکت کننده در این کارگاه آموزشی، از مشاوره رایگان ثبت نام در کارگاه استفاده خواهند کرد. بدین صورت که مدیران و صاحبان وب سایت که در این کارگاه آموزشی ثبت نام می کنند، پس از پایان دوره، آدرس وب سایت خود را از طریق تلگرام برای ما ارسال می کنند تا سایت آن ها بررسی شده و برای موفقیت هر وب سایت به صورت جداگانه راهکار ارائه خواهد شد. نوع سیستم مدیریت وب سایت و زبان برنامه نویسی آن اهمیتی ندارد.

همچنین ثبت نام کنندگان در کارگاه آموزشی با معرفی وب سایت خود در بخش نظرات همین پست می توانند در پرسش و پاسخ های مربوط به حل مشکلات سایت شرکت کرده و علاوه بر این سایت و خدمات خود را به سایر کاربران معرفی نمایند.

اگر وب سایت دارید و تاکنون وب سایت شما جز هزینه و صرف زمان، درآمد برای شما نداشته است، شرکت در این کارگاه آموزشی مناسب حال شماست.

 

**ثبت نام دوره جدید آموزش ها شروع شد**

از هر کجای ایران که هستید می توانید به صورت آنلاین در این کارگاه آموزشی شرکت کنید

 

زمان برگزاری:   20 تا 25 تیرماه 1399 در 5 جلسه آموزشی آنلاین

نحوه آموزش:  هر روز یک درس به صورت فایل صوتی و PDF جلسه از طریق سایت

نحوه برگزاری:  به صورت آنلاین و غیر حضوری

ظرفیت:  100 نفر

هزینه ثبت نام: 69 هزار تومان

مخاطب: وبمسترها، کارآفرینان، علاقه مندان به کسب و کارهای آنلاین، سئو کاران

مهلت ثبت نام: تا ساعت 23:00 روز 18 تیر 1399

مدرس این دوره:  محمد بدلی

سطح کارگاه:  مقدماتی

ثبت نام با تخفیف 100 هزار تومانی در 6 کارگاه آموزشی

ظرفیت تکمیل و ثبت نام این دوره به اتمام رسیده است


اگر وب سایت ندارید حتما این مطلب را مطالعه کنید...

و اما یک خبر خوب مخصوص متخصصان و علاقه مندان به بهینه سازی سایت:
به تمام کاربرانی که در این دوره ثبت نام می کنند جزوه الکترونیکی دایرة المعارف بهینه سازی وب سایت به عنوان مکمل موارد آموزشی ارسال خواهد شد. این جزوه در حدود 30 صفحه بوده و بیش از 100 لغت (کلیدواژه های سئو) مربوط به بهینه سازی سایت در آن معرفی و توضیح داده شده است. این مرجع برای اولین بار و توسط سایت محمد بدلی دات کام تهیه شده است.

به عنوان مثال:

بک لینک ها (Backlink)
بک لینک، لینک به عقب یا لینک های هم مرز (Inbound Link) عبارتند از لینک هایی که در وبسایت های دیگر قرار دارند و در صورتیکه کاربران بر روی آنها کلیک کنند به وبسایت شما هدایت می شوند. بک لینک ها می توانند بصورت قابل ملاحظه ای رتبه وبسایت شما را بهبود دهند، به خصوص اگر شامل کلیدواژه های Anchor Text مرتبط با سایت شما باشند و در وبسایت هایی با رتبه بالا قرار گرفته باشند.


متخصص سئو
متخصص سئو یا مشاور بازاریابی اینترنتی فردی است که از دانش خود در زمینه استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو برای بهبود بخشیدن به موقعیت و رتبه سایت مشتریان خود، استفاده می کند.


خدمات سئو
خدمات کلیه ابزار هایی است که توسط شرکت های حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو استفاده می شوند. ابزار هایی مانند تجزیه و تحلیل و بازاریابی کلیدواژه.


ترفیع وبسایت (ارتقا سایت)
ترفیع وبسایت به جنبه هایی از بهینه سازی موتور جستجو مانند پذیرش کلیدواژه، Paid Inclusion، و دیگر ترفند ها اشاره می کند که باعث افزایش میزان نمایش یک سایت می شود.

 
فهرست لینک های متنی (CLI)
موتور های جستجو و شبکه های تبلیغاتی از فهرست لینک های متنی خود برای تطبیق لینک های تبلیغاتی متنی که از لحاظ کلیدواژه با سایت مرتبط هستند، استفاده می کنند. CLI بر اساس فهرست صفحاتی از وبسایت که سرور تبلیغاتی محتوای آن ها را مرتبط با کلیدواژه در نظر می گیرد، ایجاد می شود. شبکه های تبلیغاتی میزان مرتبط بودن CLI را از طریق پایش میزان نرخ کلیک شدن (CTR) تبلیغات نمایش داده شده، بهبود می دهند.

 
تبدیل (Conversion)
تبدیل، عبارتست از هر عمل قابل توجهی که کاربر هنگام مراجعه به یک سایت انجام می دهد، نظیر انجام خرید، درخواست اطلاعات و یا اقدام به ایجاد حساب کاربری.

سرفصل های اصلی این كارگاه:

1) معرفی امکانات و خصوصیات یک وب سایت موفق
2) چرا باید وب سایت خود را ارتقا دهید؟
3) بهینه سازی سایت چیست و چرا مهم است؟
4) بهینه سازی داخلی وب سایت و محتوای سایت
5) بهینه سازی خارجی وب سایت
6) آموزش گوگل وبمستر برای مدیریت بهینه سازی وب سایت
7) چگونه امکانات وب سایت را افزایش دهید؟
8) معرفی ابزارها و منابع مورد نیاز برای ارتقا وب سایت
9) یادآوری روش های بهینه سازی سایت و استفاده از آن ها
10) چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

 

چرا در این کارگاه آموزشی ثبت نام کنم؟

وب سایت دارید ولی سایت بازدید مناسبی ندارد؟
سایت شما بازدید کنندگان زیادی دارد ولی در نهایت این حجم ترافیک منجر به فروش خدمات و یا محصولات سایت نمی شود؟
تولید محتوا، صرف زمان و نگهداری از وب سایت منجر به هزینه شده است، اما از درآمد خبری نیست؟
آیا می دانید وب سایت ها هم از رده خارج می شوند؟

اگر وب سایت شما دیده نمی شود، بنابراین کسی از خدماتتان آگاه نخواهد شد!!!!
اما جای نگرانی نیست. شما می توانید وب سایت فعلی خود را ارتقا دهید.
 

پاسخ به یک سوال کلیدی:

ارتقا یک وب سایت شامل چه مواردی می شود؟
افزایش امنیت سایت
ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو
اضافه شدن قالبهای متعدد به خصوص قالب های واکنشگرا
ارتقا امکانات سایت برای کاربران سایت
ارتقا جذابیت های گرافیکی و بصری سایت
ارتقا کیفیت محتوای سایت
کمترین کلیک تا رسیدن به محتوای مورد نیاز کاربران
ارتقا سرعت صفحات سایت
و...

 

زمان برگزاری:   20 تا 25 تیرماه 1399 در 5 جلسه آموزشی آنلاین

نحوه آموزش:  هر روز یک درس به صورت فایل صوتی و PDF جلسه از طریق سایت

نحوه برگزاری:  به صورت آنلاین و غیر حضوری

ظرفیت:  100 نفر

هزینه ثبت نام: 69 هزار تومان

مخاطب: وبمسترها، کارآفرینان، علاقه مندان به کسب و کارهای آنلاین، سئو کاران

مهلت ثبت نام: تا ساعت 23:00 روز 18 تیر 1399

مدرس این دوره:  محمد بدلی

سطح کارگاه:  مقدماتی

 

روش های پرداخت و ثبت نام در کارگاه آموزشی:

1) پرداخت آنلاین و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.

2) پرداخت کارت به کارت به شماره کارت زیر و تکمیل فرم ثبت نام (واریز وجه به حساب یا کارت بانکی)

شماره حساب‌ مجاز جهت واريز هزينه ثبت‌نام 2468000123770241 و شماره كارت 5022291064229683 نزد بانك پاسارگاد به نام آقاي محمد حسین بدلی مي‌باشد. 

لطفا ابتدا نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام با یکی از روش های عنوان شده اقدام کنید و سپس فرم ثبت نام اینترنتی را تکمیل نمایید.

ثبت نام با تخفیف 100 هزار تومانی در 6 کارگاه آموزشیظرفیت تکمیل و ثبت نام این دوره به اتمام رسیده است

بازدید 5846 بار

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.