آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

معرفی کتاب بهترین سال زندگی تو

این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)
معرفی کتاب بهترین سال زندگی تو معرفی کتاب بهترین سال زندگی تو محمد بدلی

خلاصه کتاب:

در سالهای جنگ جهانی دوم یک کشتی با ۱۱۰۰ خدمه مورد حمله ی مهاجمین قرار گرفت و به شدت آسیب دید. خدمه ی کشتی به ناچار سوار قایق نجات شدند و با گذشت ۵ روز همچنان در اقیانوس سردرگم بودند.

خدمه به شدت گرسنه بودند و در شرایطی که خطر حمله ی کوسه ها تهدیدشان میکرد یک موج با قایق برخورد کرد و ۹ نفر از آنها را تا جایی که کاملا از دید بقیه محو شدند با خود برد.

کم کم زمانی رسید که برای ۸ نفر از ۹ نفر تقریبا هیچ امیدی باقی نمانده بود و منتظر مرگ بودند. نفر نهم اما همچنان امید داشت. وی یک افسر جوان بود و کم کم از دیدن این صحنه خونش به جوش آمد. از خانه و خانواده هایشان پرسید. از آنها پرسید اگر برگردن چیکار میکنند؟ پرسید اگر فرصت پیدا کنند چه چیزهایی رو تغییر خواهند داد؟ از آنها خواست بجنگند، نه فقط برای زندگی، بلکه برای آنهایی که در خانه منتظر بودند.

در نهایت یک هواپیما بازمانده ها را در آب دید. در شرایطی که دو سوم از ۱۱۰۰ خدمه از بین رفته بودند و همه ی نه نفری که از بقیه جدا شده بودند و احتمال زنده موندنشان از همه کمتر بود، با کمک افسر جوان، توانسته بودند در مقابل شرایط سخت ایستادگی کنند و زنده بمانند.

نام کتاب: کتاب بهترین سال زندگی تو

نویسنده : دارن هاردی

یک سیستم کارآمد برای دسترسی به اهداف بزرگ

بهترین سال زندگیتون رو تجربه کنید.

 

در انجیل آمده است، جایی که بصیرت و نگرش مثبت نباشد، نابودی حتمی است! حال دورنمای زندگی شما چگونه است؟ باید بزرگتر از خود شما باشد… مایلید برای چه چیز و کی بجنگید؟ شما برای چه چیزی زنده اید؟ این داستان اهمیت دیدگاه و امیدواری افراد رو مشخص میکنه.

آیا زندگی حالتون همان چیزیست که برای خود تصور میکرده اید؟ همه ی چیزهایی که میخواستید و دارید یا نه؟ فکر میکردید ثروت بیشتر، سلامتی جسم بهتر و یا روابط اجتماعی قوی تر و دوستان بیشتری پیدا میکنید و میخواستید از زندگیتون لذت بیشتری ببرید؟ اگر اینگونه است، الان وقت تغییره! اگر من یه کار را چندبار تکرار کنم و هربار انتظا نتیجه ی متفاوتی داشته باشم، آدم نادانی هستم! اگر میخواهید لوضاع شما از سال قبل بهتر بشود باید کاری متفاوت با آنچه سال قبل انجام دادید، انجام بدید. باید روشتان را عوض کنید. مهم نیست که گذشته چطور بوده، آینده ی شما به دست خودتان رقم میخورد.

تنها موجودی که میتواند زندگی اش را دگرگون کند انسان است. موجودات دیگر کاملا غریزی عمل میکنند، یعنی با غریزه ای که در ژنتیکشان وجود دارد و به طور غیر ارادی عمل میکنند. به عنوان یک انسان، اگر از داستان زندگیتان راضی نیستید، این دفعه بند را پاره کنید و یک داستان جدید بنویسید.

آدم های موفق در زندگیشان روزنه ی امیدی داشتند که باعث شد از زندگی قبلی دست بکشن. آنها عادتهای گذشته را کنار گذاشتند و کنترل زندگی را به دست گرفتند. هر کدام در زندگی این نقطه ی عطف رو داشتند. بعضی در سن ۱۸ سالگی و بعضی در ۵۰ سالگی. حتی بعضی چندبار این نقطه ی عطف را در زندگی تجربه کردند.

در این کتاب دستورالعمل های زیادی وجود دارد، از مصاحبه ها و آدم های فوق العاده موفق زیادی گفته شده و توضیح داده که آنها چگونه توانسته اند به هدفهای بزرگی که داشتند برسند. هر بخش این کتاب، مثل یه لایه ی جدید است، چرا که خیلی مهم است که به ترتیب جلو بروید.

وقت آن است که بهترین سال زندگیتان را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. با خود عهد کنید که در سال آینده، همین موقع، روی هدفتون مسر باشید.

قدم اول:

در این کتاب یاد میگیرید، دونستن اینکه چرا باید یه کاری رو انجام بدید از دونستن اینکه چطور میتونید این کار را انجام بدید خیلی مهم تر است.

تعیین هدف، سماجت در هدف و متعهد بودن نسبت به هدف.

تعیین هدف یکی از دو خصلت آدم های موفق است. من زیاد با افراد موفق مصاحبه میکنم و به همین دلیل خیلیا ازم میپرسند: آدمهای موفق چه خصوصیات مشترکی دارند؟ جواب خیلی دقیق و محکمی وجود دارد. صد درصد آدم های موفق این دو خصوصیت رو دارن:

چرا باید هدف تعیین کنیم؟

تعهد به یادگیری مداوم و پیوسته

داشتن اهدافی که به همراه نقشه ها و طرح هایی برای تحقق اهدلف به وضوح روی کاغذ نوشته شده.

زندگی بدون هدف و نقشه، یک زندگی دیوانه واره!

سفر در مسیر زندگی، بدون نقشه و مقصد، یک فاجعه است. قبل از شروع سفر باید نقشه را داشته باشید. حالا یک سوال: اگر بدانید میشود با چند ساعت وقت گذاشتن و نوشتن اهداف روی کاغذ، نتیجه ها را ده برابر بهتر به دست آورد، این کار را میکنید؟! جواب خیلی واضحه، البته که می ارزد.

فواید تعیین هدف

1-   سرعت: اهمیتی ندارد که تحصیلاتتان، شغل و حرفه ی قبلیتان چیست. سرعتی که در رسیدن به اهدافتان پیدا میکنید، همه حتی خود شما رو شگفت زده میکند. آدمهای زیادی را دیدم که هوش متوسطی داشتند، ولی از خیلی از نوابغ جلوتر بودند. انها مهارت تعیین هدف را کسب کرده بودند و در نتیجه توانسته بودند افراد موفقی باشند.

نکته کلیدی این است که یک نقشه داشته باشید، اما همون طور که گفته شد تعیین هدف شاه کلید موفقیت است.

2-   کشف قدرت بی نهایت درونی خودتان: قدرت چرایی انجام کار است، قدرتی که با کمک آن میتوانید کوه ها رو جابجا کنید و از وسط آتش رد بشوید تا به هدفتان برسید.

جهت دانلود کتاب بهترین سال زندگی کلیک نمایید.

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.