امروز: سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 برابر با 14 می 2024

  

آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

مقاله ها

راهنمای سایت

چگونه در سایت ثبت نام کنم؟

با ورود به منو ثبت نام در سایت و پر کردن فرم ثبت نام می توانید پس از عضویت رایگان در سایت، از خدمات رایگان سایت استفاده نمایید. حتما در خبرنامه سایت هم مشترک شوید تا زودتر از اخبار و مطالب جدید سایت مطلع شوید.

ثبت نام در سایت آموزش بازاریابی

سایت محمد بدلی چه امکاناتی دارد؟

  • بخش دانلود رایگان (مخصوص اعضا سایت)

با عضویت رایگان در سایت محمد بدلی، چکیده مطالب آموزش بازاریابی اینترنتی، تبلیغات و فروش، مدیریت و سایر مطالب مرتبط با محتوای سایت را به صورت کتاب الکترونیکی PDF دانلود کنید.

  • بخش آموزش رایگان اعضا

در این بخش اعضا سایت که قبلا در سایت ثبت نام کرده اند می توانند دروس آموزش بازاریابی و فروش و سایر مطالب مرتبط به محتوای سایت را به شکل جلسات منظم دنبال کنند.

  • بخش اشتراک ویژه

علاقه مندان به مباحث بازاریابی، تبلیغات، فروش، راه اندازی کسب و کار آنلاین، مدیریت و موفقیت می توانند با تهیه انواع اشتراک ویژه در سایت از بخش مشخص شده از تمامی امکانات ویژه اعضا استفاده نمایند. این بخش شامل 2 نوع اشتراک بوده که به تناسب نیاز خود می توانید اشتراک مورد نظر را تهیه کرده و از امکانات سایت استفاده نمایید. قبل از خرید اشتراک راهنمای بخش اعضا ویژه را مطالعه کنید. تمام کارگاه های برگزار شده در سایت به بخش اشتراک ویژه افزوده خواهد شد و پس از تهیه یک اشتراک می توانید تمام مطالب کارگاه یا محصولات را به صورت کامل دانلود کنید.

تعرفه تهیه اشتراک ویژه و امکانات هر اشتراک را در منو های پایین و بخش درباره سایت مشاهده کنید.

این 3 بخش موقتا در سایت غیر فعال شده است

  • کارگاه های آموزشی سایت

علاقه مندان به شرکت در کارگاه های آموزشی می توانند با عضویت در خبرنامه بازاریابی که در صفحات مختلف سایت قرار دارد از جدیدترین کارگاه های آموزشی و نیز زمان برگزاری این کارگاه ها مطلع گردند. برخی از کارگاه های آموزشی به صورت آنلاین برگزار می شوند. لیست کارگاه های آموزشی را در این بخش دنبال کنید( کارگاه های آموزش بازاریابی و راه اندازی کسب و کار )

  • بخش مقالات سایت

در این بخش می توانید مقالات مربوط به بازار بورس، رمزارزها، بازاریابی، تبلیغات، فروش، مدیریت، موفقیت و سایر مباحث را دنبال کنید. جهت ورود به بخش مقالات آموزش بازاریابی اینجا کلیک کنید.

  • خبرنامه سایت محمد بدلی

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به مباحث بازاریابی آنلاین و بازارهای مالی پیوسته و از جدیدترین مقالات و آموزش های بازاریابی اینترنتی، تبلیغات، افزایش فروش، مدیریت، کسب و کار، موفقیت و اخبار و کارگاه های آموزشی سایت با خبر شوید. ماژول خبرنامه سایت را در ستون سمت چپ بخش مقالات مشاهده خواهید کرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.