امروز: سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 برابر با 14 می 2024

  

آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

مقاله ها

مشاوره افزایش فروش

مشاوره افزایش فروش برای شرکت:

فروش چیست؟ فروش را به صورت بسیار ساده می توان مجموعه ای از فرآیندها نامید که برای کمک به مشتری برای تصمیم گیری برای خرید کالا یا سرویس شما مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه تمام مراحل فروش نسبت به گذشته پیچیده تر شده است و دیگر دوران این که بتوان با یک تماس ساده فروش کالای تان را قطعی کنید تقریبا به سرآمده است.

امروزه به دلیل افزایش تعداد تصمیم گیرندگان در خرید و افزایش روز افزون فروشندگان، بدون بهره گیری از تاکتیک ها و مهارت های نوین فروش و بازاریابی، موفقیت امکان پذیر نخواهد بود. یک فروشنده زبده در دنیای امروز فقط مسئول فروش و ایجاد مشتری نخواهد بود بلکه باید با یادگیری مهارت های فروش، این مشتریان را حفظ کند.

مهم نیست که در چه حوزه ای مشغول فروش هستید و چه میزان به مهارت های فروش تسلط دارید، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا شما را با بهترین و مناسب ترین روش ها و مهارت های فروش آشنا سازیم. امیدواریم با سرویس ها و خدماتی که مجموعه ما به شما ارائه می دهد بتوانید کسب و کار موفق تری داشته باشید.

 

برخی از خدماتی که ما ارائه می دهیم عبارت اند از:

  • آموزش های فروش رودرو
  • آموزش مهارت های فروش اینترنتی و تلفنی
  • تدوین برنامه های فروش مناسب برای شما
  • آموزش های مربوط به روانشناسی فروش
  • آموزش مهارت های ایجاد ارتباط با مشتری
  • بررسی علل عدم موفقیت در فروش و ارائه راهکارهای اصلاحی

 

موارد بالا فقط تعدادی از خدمات ما برای ارتقای فروش شماست. اگر از میزان فروش خود ناراضی هستید و روش های فروش تان دیگر جوابگوی این بازار رقابتی نیست، ما آماده کمک به شما هستیم.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.