امروز: سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 برابر با 14 می 2024

  

آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

مقاله ها

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی که بازاریابی (آنلاین) نیز نامیده می شود، یک روش تبلیغاتی است که برای معرفی برندهای تجاری، محصولات و خدمات، بر روی اینترنت انجام می شود.

این نوع بازاریابی دامنه وسیعی دارد که بازاریابی ایمیلی، ارتباط الکترونیک با مشتریان و هرگونه فعالیت تبلیغاتی که از طریق wireless media انجام می شود را نیز شامل می گردد.

شاید از دانستن این مسئله که "چرا بعضی افراد از بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند" حیرت زده شوید:

اول از همه، این روش بازاریابی در مقایسه با دیگر روش ها، بسیار کم هزینه است. وقتی این مقایسه صورت بگیرد، به وضوح خواهید دید که هزینه این نوع بازاریابی، اصلا هزینه بالایی نیست. بنابراین همین ویژگی مهم باعث می شود که برای صاحبان تجارت و کسب و کار، این نوع بازاریابی، بسیار پرکشش و جذاب باشد و آنها را به سمت استفاده از بازاریابی اینترنتی سوق می دهد.

 

مزیت های بازاریابی اینترنتی در چیست؟

در مقایسه با بازاریابی سنتی، این نوع بازاریابی مزیت های بسیاری دارد. در دنیای امروز، افراد بسیار باهوش و کاردان هستند و مزیت های بازاریابی اینترنتی را به خوبی درک می کنند. همانطور که در بالا گفته شد، بازاریابی اینترنتی نسبت به روش های تبلیغاتی سنتی که از طریق (رادیو، تلویزیون، روزنامه و مجلات) صورت می گیرد، بسیار کم هزینه تر است. علاوه براین امروزه اینترنت بخشی از زندگی افراد گردیده است و هر فردی با هر نوع کسب و کاری می تواند از مزیت های این روش تبلیغاتی بهره بگیرد.

1) بازاریابی اینترنتی کمک می کند تا خریداران احتمالی که در جستجوی کالا و یا خدمات خاصی هستند، به راحتی با محصولات و خدمات شرکت شما آشنایی پیدا کنند و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید برای محصولات و خدمات خود، مشتریانی دائمی و وفادار پیدا کنید.
2) بازاریابی اینترنتی بسیار سریع تر و تاثیرگذارتر عمل می کند و با علاقه مند کردن کاربران، توجه آنها را به سمت محصولات و خدمات شما جلب می نماید.
3) بازاریابی اینترنتی می تواند ارتباط خاص و ویژه ای را بین مشتری و تامین کننده خدمات، برقرار نماید.
4) بازاریابی اینترنتی می تواند به سوی "بهتر کردن و به روز کردن محصولات شما" پیش برود. در زمان حاضر، فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات باید درباره سلایق و علاقه مندی های مشتریان خود، کاملا به روز باشند.
5) طبق نظر کاربران و خریداران اینترنتی، بازاریابی اینترنتی توانسته است تصویر و نمودی قابل اطمینان از تجارت (آنلاین) را به نمایش بگذارد.

معمولا چه روش هایی در بازاریابی اینترنتی به کار برده می شوند؟در بازاریابی اینترنتی معمولا چه روش های تبلیغاتی به کار برده می شوند؟

اغلب از تبلیغات بنر، ارسال ایمیل و روش  (pay per click) ppcاستفاده می شود. البته اکثر بازاریاب های اینترنتی درصدد این هستند که با ایجاد روش های جدید بتوانند ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت شان هدایت کنند. جهت آشنایی با روش های بازاریابی اینترنتی می توانید در کارگاه آموزش بازاریابی اینترنتی که به صورت دوره ای در سایت برگزار می شود ثبت نام کنید.
این نکته را باید متذکر شد که بازاریابی اینترنتی به دلیل استفاده روز افزون از اینترنت، در حال رشد و گسترش است و موتورهای جستجوی شناخته شده و پر طرفداری همچون Google و yahoo توانسته اند از این این موج جدید تبلیغاتی به نفع خود استفاده نمایند.
در بازاریابی اینترنتی مسئله ای که بسیار حائز اهمیت است این است که شما باید بتوانید در SEO رنکینگ شایسته ای را بدست بیاورید. دیده شدن وب سایت شما، همیشه به این مسئله بستگی دارد که شما چه رنکینگی را در شبکه، مخصوصا در Google بدست آورده اید. در تجارت (آنلاین)، رتبه بندی سایت ها در گوکل، ابزار تبلیغاتی بسیار قدرتمندی به حساب می آید. اگر علاقه مند به آموزش بازاریابی اینترنتی هستید کافیست در خبرنامه سایت عضو شده و مقالات و کارگاه های آموزش بازاریابی اینترنتی را دنبال کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

021-66570453

 

مطالب مرتبط به بازاریابی اینترنتی:

این مطلب را به اشتراک بگذارید

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.