آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

چهار مشکلی که در مدیریت پروژه باید از آن اجتناب کنید

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
چهار مشکلی که در مدیریت پروژه باید از آن اجتناب کنید چهار مشکلی که در مدیریت پروژه باید از آن اجتناب کنید سایت آموزش بازاریابی

یکی از نکات مهم در برنامه ریزی برای یک پروژه این است که هیچگاه نباید به بخت و اقبال دل بست. امیدواری یک استراتژی محسوب نمی شود. سخنان ناپلئون را در خاطر داشته باشید، زمانی که از او پرسیده شد که آیا به شانس و اقبال اعتقاد دارد یا خیر او گفت "بله من به شانس اعتقاد دارم. من به بدشانسی اعتقاد دارم. من به آن اعتقاد دارم چون همیشه آن را خواهم داشت، بنابراین بر اساس آن برنامه ریزی می کنم".

چهار مشکل مهم و اساسی در مدیریت پروژه وجود دارد که هرکدام از این مشکلات با فکر کردن دقیق قبل از شروع هر پروژه جدید قابل اجتناب خواهد بود.

در نظر نگرفتن زمان کافی

مشکل اول این است که برای یک کار با چندین وظیفه مختلف، زمان کافی برای تکمیل در نظر گرفته نشود. این مشکل عامل اصلی شکست یک پروژه محسوب می شود و باعث خارج شدن مشاغل افراد از مسیر اصلی و نابودی آن می شود. این افراد امیدوار هستند و به بخت و اقبال تکیه کرده اند و زمان کافی برای اتمام هر کدام از مراحل پروژه در نظر نگرفته اند. این اشتباه به شکست پروژه منجر خواهد شد.

همه چیز را عالی تلقی کردن

مشکل دوم این است که فرض کنیم همه چیز به صورت بی عیب و نقص تعبیه شده است. الکس مکنزی می گوید "پیش فرض های نادرست سرچشمه هر شکستی است". هیچگاه فرض نکنید که همه چیز را به درستی و بدون عیب و نقص تعبیه کرده اید. فرض کنید که شما مشکل خواهید داشت در نتیجه منابع و زمان کافی برای خودتان در نظر بگیرید تا بتوانید مشکلات را حل کنید و پروژه را طبق زمان بندی پیش ببرید.

عجله کردن در انتهای پروژه

مشکل سوم در مدیریت پروژه این است که تیم پروژه در زمانی که پروژه در حال اتمام است برای پایان دادن به آن عجله و شتاب کنند. زمانی که شما برای پایان دادن پروژه شتاب می کنید، چون وقت و پول شما تمام شده است، شما همواره اشتباهاتی انجام می دهید و کار را با کیفیت پایین انجام می دهید که شما را مجبور می کند برای تصحیح آن برگردید. عملا پایان دادن صحیح پروژه اگر کار را آهسته و پیوسته انجام دهید و انجام صحیح کار را اولویت قرار دهید زمان کمتری از شما می گیرد.

سعی در با هم انجام دادن کارها

مشکل چهارم در مدیریت پروژه سعی در انجام چند کار با یکدیگر و اتمام نامناسب این کارها است. وقتی شما کارهای زیادی را همزمان انجام می دهید یا خودتان را درگیر مسئولیت های زیادی می کنید یا مسئولیت های زیادی را را بر دوش دیگر افراد می گذارید. در هر دو مورد، قسمت های مختلف پروژه دچار نقص می شود و برخی اوقات ممکن است تمام تلاش های شما از بین برود. در یک زمان فقط یک کار انجام دهید و سعی کنید هر کدام از این کارها را قبل از رفتن به مرحله بعدی به خوبی به اتمام برسانید.

چگونه می توان از این مشکلات اجتناب کرد؟

پروژه تان را به صورت بصری طراحی کنید

یکی از متدهای بسیار قدرتمند در طراحی و مدیریت پروژه، متدی با نام " استوری بورد " است. این متد در اصل توسط کمپانی والت دیزنی و برای طرح ریزی فیلم ها و کارتون ها توسعه داده شد و سرانجام بعدها در تجارت مورد استفاده قرار گرفت. شما روی یک "استوری بورد" تصویری بصری از پروژه تان ایجاد می کنید و آن را روی دیوار نصب می کنید، بنابراین همه می توانند آن را ببینند و در موردش اظهارنظر کنند. کار را با تهیه یک تخته چوب پنبه ای آغاز کنید، سپس یک جعبه پونز یا سوزن و تعدادی کارت شاخص سه در پنج و پنج در هشت تهیه کنید. چند ماژیک مختلف در رنگ های مختلف نیاز دارید با تهیه آن ها شما دیگر آماده شروع کار هستید.

در بالا و وسط "استوری بورد" قسمت های اصلی از برنامه پروژه را به وسیله ماژیک رنگی و بر روی کارت های پنج در هشت بنویسید. این قسمت شباهت زیادی به عناوین فصول در کتاب ها دارد که به آن "هدر" گفته می شود. شما ممکن است سه تا ده "هدر" متمایز به عنوان قسمت های اصلی پروژه داشته باشید.

زیر هر کدام از "هدر" ها کارت های سه در پنج قرار می گیرند.شما بر روی هر کدام از این کارت ها باید یک مرحله خاص از کار که برای پایان پروژه لازم است را بنویسید.

زمانی که تمام کارهای بالا را انجام دادید، شما یک تمثال بصری از تمام پروژه تان خواهید داشت. این نمایش بصری به شما نشان می دهد که چه کاری باید انجام دهید و چه چیزی را باید سفارش دهید. شما همچنین می توانید نام کسی که مسئول هر کدام از کارها است را روی کارت ها بنویسید. با طرح بندی ذکر شده شما می توانید "هدرها" و شرح وظایف را تغییر دهید، شما همچنین می توانید شیوه و زمان بندی آن ها را نیز تغییر دهید. این روش به شما این امکان را می دهد که افراد مسئول و فرصت انجام هر کدام از کارها را تغییر دهید.

شما می توانید از یک ورقه کاغذ برای اجرای متد بالا استفاده کنید. شما می توانید با کشیدن یک سری باکس بزرگ به عنوان "هیدر" در بالا و نوشتن وظایف مربوط به هر یک از آن ها در باکس های کوچک زیرشان این متد را اجرا کنید.

هرچه می توانید پروژه وطرح پروژه را بصری تر کنید تا اینکه دیدن روابط بین وظایف مختلف برای شما آسان تر شود. شما می توانید با این روش هر اندازه که تغییر نیاز باشد برای اطمینان از اتمام به موقع پروژه روی آن انجام دهید.

منبع: سایت آموزش بازاریابی

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.