امروز: دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 برابر با 06 می 2024

  

آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

پنج اصل مهم در بازاریابی جهانی

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
پنج اصل مهم در بازاریابی جهانی پنج اصل مهم در بازاریابی جهانی محمد بدلی

مشتری چه چیزی از شما می گیرد و یا اینکه چه چیزی از رقبای شما می گیرد؟ اصل و ماهیت رضایت مندی مشتری در این نهفته است و همین اصل است که تجارت شما را از بقیه چیزها متمایز می سازد. هر چه رضایت مندی بیشتر باشدموفقیت و سود شما نیز بیشتر خواهد بود.

یکی از عوامل ضروری برای داشتن کسب و کار نمونه و برتر، بازاریابی در سطح جهانی است. اساسا برای انجام این کار باید بدانید که:

وجود وسایل ارتباطی یک روش راهبردی است که می تواند باعث شود که بخش خدمات به مشتریان در شرکت شما بیشتر پذیرای نظرات مشتریان باشد و شما را قادر می سازد که با مشتریان تان ارتباط داشته باشید تا از نظرات آن ها مطلع شوید. این عامل باعث می شود که بازاریابی تان در حد جهانی باشد. در این جا پنج راه اصلی برای رسیدن به این مهم ارائه می گردد.

1.همیشه در دسترس باشید. کار شما این است که وقتی مشتری به شما نیاز دارد در خدمت مشتری باشید. در دنیای بدون توقف امروز، باید پاسخگوی نیازها و توقعات مشتری های خود باشید. با کمک کردن به مشتری که به اطلاعات موردنیازش دسترسی داشته باشد، کمک های لازم را بدست آورد و نظرات خود را با دیگران در میان بگذارد و هر زمان که به این اطلاعات نیاز داشت، از طریق رسانه های مختلفی از جمله فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس و کانال های ارتباطی دیگر بتواند به آن ها دسترسی پیدا کند. روزانه مدتی را صرف بازبینی رسانه های ارتباطی تان بکنید و یا این کار را به کارکنان خود محول نمایید. با این کار اطلاعات ارزشمندی را درباره خریداران و مشتریان بدست خواهید آورد.

2.پاسخ تان سریع و معنادار باشد. امروزه همه چیز سریع است. مشتریان انتظار تعاملات سریعی دارند. یک پاسخ سریع فقط زمانی ارزشمند است که شما به طور کامل سوالات، نیازها و اهداف مشتری ها را متوجه شده باشید. شما سال ها وقت صرف کرده اید که این رقابت را بیاموزید و از رقبایتان پیشی بگیرید، الان وقت آن است که مشتریان تان را بشناسید و زمانی که به کمک شما نیاز دارند به روشی معنادار پاسخ دهید.

3.به اهداف مشتریان خود پی ببریدو کمک کنید تا درست و آگاهانه تصمیم بگیرند. راه های ارتباطی که در بالا ذکر شد این فرصت را فراهم می سازد تا از مشتریان تان سوال کنید که دقیقا چه کالا یا خدماتی مدنظرشان است. در این رویکرد مشورتی برای بازاریابی شما در واقع این پیام را به مشتری می رسانید که "ما به نظر شما گوش می دهیم و می خواهیم ارتباط بلندمدت با شما برقرار نماییم". وقتی شما به درستی متوجه نیازهای متوجه نیازهای مشتریان شوید، می توانید کار بزرگی انجام دهید که حاصل آن دست دادن احساس راحتی و مهم بودن می باشد. مشتری در این حالت احساس می کند که از سوی شما مورد استقبال قرار گرفته است.

4.با مشتریان مشارکت کنید. در واقع شما فقط در حال انجام فروش یک کالا نیستید بلکه شما به همراه مشتری در حال انجام کاری مشارکتی هستید. امروزه کسب و کاری موفق است که بیشتر مشارکتی است و این مشارکت ارزشی را به کار شما اضافه می کند که به مشتریان تان کمک می کند تا اهداف و نیازهایشان را به درستی تشخیص دهند. شما باید کالا و خدمات را مناسب با خواست مشتری بسازید و این کار تنها با بازاریابی درست عملی خواهد شد.

5.ارتباط فردی را به روش های کسب و کارتان اضافه کنید. شما به احتمال زیاد جزئیات مربوط به روزهای اول شکل گیری شرکت تان را به خاطر می آورید، از جمله چهره اولین مشتریان تان را احتمالا در ذهن دارید. آیا چهره مشتریان فعلی تان همانطور فراموش نشدنی است؟ روابط شخصی اکنون باعث می شود که معاملات و کارهای عادی و همیشگی تان بهتر انجام شود. با استفاده از راهکار حساب شده رسانه های ارتباطی، شما بین مشتریان تان مشهورتر و شناخته شده تر می گردید. بدین وسیله شما موقعیتی بدست می آورید که می توانید از مشتریان سوال بپرسید و اطلاعات کسب کنید و فراتر از یک شریک پیش بروید و با این ارتباطات شخصی باعث می شود که مشتریان تان کاملا هوادار شما باشند.

نظرات   

 
+1 #1 َAmin در تاریخ: جمعه 02 آبان 1393 ، ساعت 02:08 ق ظ
باسلام ببخشید چطور باید دانلود کنم... :sad:
نقل قول
 

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.