امروز: شنبه 15 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

  

آموزش درآمد دلاری را در کانال تلگرام دنبال کنید

سایت آموزش درآمد دلاری را در لینکدین دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در فیس بوک دنبال کنید سایت آموزش درآمد دلاری را در اینستاگرام دنبال کنید

چرا باید بتوانیم سایتمان را بهینه سازی یا SEO کنیم؟

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
چرا باید بتوانیم سایتمان را بهینه سازی یا SEO کنیم؟ چرا باید بتوانیم سایتمان را بهینه سازی یا SEO کنیم؟ محمد بدلی

مقالات زیادی در خصوص بهینه سازی وب سایت منتشر شده است. قطعا در صورتی که مالک یک وب سایت باشید باید از اهمیت سئو آگاه باشید. آیا می دانید اگر وب سایت شما یک وب سایت استاندارد سازی شده برای موتورهای جستجو نباشد شما تعداد بسیاری از بازدید کننده ها را از دست خواهید داد؟ زیرا تعداد معدودی از افراد با نوشتن نام وب سایت شما درAddress Bar به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند. موتورهای جستجو تنها راه شناساندن وب سایت شما در فضای مجازیست. SEO فقط یک روش برای فروش بیشتر و یا بازدید بیشترنیست ، بلکه SEO برای یک طراح و یا یک توسعه دهنده وب یک وظیفه و مسئولیت است و دانستن آن ضروریست. SEO یک ارزش افزوده است.شما می توانید امتیازات بدست آورده را در معرض فروش قرار دهید.

زمانی که دارید محتوای سایت را می نویسید باید در آن واژه های کلیدی را که اغلب جستجو می شوند را به کار ببرید و در این صورت ترافیک بیشتری به سایت خود جذب می کنید. این هدف اولیه در استفاده از سئو است و باعث می شود سایت شما در صفحات اول جستجو بیاید. نتیجه با استفاده از سئو بعد از مدتی متوجه بروز تغییراتی خواهید شد، مانند افزایش شمار بازدیدگان از سایت که بسیار خوشایند خواهد بود. اگر تازه وارد دنیای وب سایت شده اید باید بدانید که برای یک وب سایت موفق، استفاده از سئو امری مهم است. اگر با طرز استفاده از آن آشنایی ندارید، در اینترنت افراد و سایتهای متخصصی مانند Elance و oDesk در این زمینه هستند که می توانند به شما کمک کنند.

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟

در ابتدا نگاهی می اندازیم به موتورهای جستجو بر پایه Crawler و یا جنبنده. هردو موتور جستجوی Yahoo و google که از بزرگترین موتورهای جستجو می باشند بر پایه Crawler کار می کنند.هر موتور جستجو یک برنامه که جستجوگر و یا عنکبوت نامیده می شود دارد که وب را می کاود.هدف اصلی از وجود یک جستجوگر جستجو کردن صفحات وب ، خواندن و دسته بندی کردن مطالب و دنبال کردن اتصالات (link ) خارجی و داخلی می باشد.Spider ویا جستجو گر تمامی اطلاعات گرد آوری شده و طبقه بندی شده در مورد هر صفحه وب را دریک پایگاه اطلاعات که Index نامیده می شود ذخیره می کند. این جستجو گر با توجه به اهمیت هر صفحه وب در بازه های زمانی مختلف به آن صفحه سر می زند و اطلاعات موجود در Index را بروز رسانی می کند.

مراحلی که باید در زمینه سئو انجام شود به چه صورت است؟

مراحلی که باید در زمینه سئو انجام شود از زمانی طراحی گرافیک و چیدمان وب سایت شروع می شود، با نحوه کد نویسی و معماری سایت ادامه پیدا میکند و با تولید محتوای مفید و مناسب تکمیل می شود. قطعا تولید محتوای مناسب بخش مهمی از سئو است و پس از این مرحله فعالیت بر روی عوامل خارجی می تواند موفقیت یک سایت را تضمین کند، از جمله این عوامل می توان به افزایش سرعت لود شدن سایت، قدمت سایت، فعالیت در شبکه های اجتماعی و... اشاره کرد. بنابراین سئو به همه جوانب سایت مربوط است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می توانید کتاب حکمرانی در قلمرو گوگل که در زمینه آموزش بهینه سازی وب سایت منتشر شده است را مطالعه کنید.

چه افرادی باید سئو را یاد بگیرند؟

فرآیند کارهای سئو به این صورت است که تمام اجزا یک وب سایت باید با در نظر گرفتن اهمیتی که در زمینه سئو و تقابل با مخاطب سایت دارند برنامه ریزی و پیاده سازی شوند. بخش اعظمی از سئو به نوع طراحی سایت بر می گردد و بخش دیگر آن به نحوه تولید محتوا و عوامل خارجی. در واقع برای موفقیت یک سایت در سئو حتی گرافیست سایت بهتر است با اصول آن آشنایی لازم را داشته باشد، چه برسد به افرادی که می خواهند در سایت محتوا قرار دهند. برخلاف تصور سئو علمی نیست که مختص به طراحان سایت و یا متخصصین سئو باشد و آشنایی در حد کم برای تمام افرادی که با یک وب سایت درگیر هستند لازم است. بنابراین در صورتی که صاحب وب سایت هستید همین الان شروع کنید به اموختن مباحث بهینه سازی سایت.

 

اولین قدم برای یادگیری سئو وب سایت چیست؟

در اولین مرحله پیشنهاد میکنم مقالات مختلف موجود در اینترنت و کتاب هایی که در این زمینه منتشر شده است را مطالعه کنید. همواره سعی کنید به صورت علمی به موضوع نگاه کنید و ساختار موتورهای جستجو و عواملی که در رتبه بندی دخیل هستند را به خوبی و با دید منطقی یاد بگیرید. پس از این مرحله با انجام آزمایشات علمی بر روی سایت های آزمایشی و همچنین راه اندازی سایت و بهبود وضعیت آن می توانید به صورت عملی با دنیای سئو درگیر شوید.

این مقاله دارای یک چکیده کتاب آموزشی است که می توانید آن را در همین بخش دانلود کنید.

با تخفیف کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال ثبت نام، و کسب درآمد دلاری رو شروع کن

 
با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و بینگ ایکس هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

توصیه های من درباره آموزش و برنامه ریزی در سال 1403

محمد بدلی مدیر سایت آموزش بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت نی وکبه نظر من بزرگ ترین ابزار انسان برای رسیدن به موفقیت، داشتن تخصص هست. بزرگترین هدفت برای سال 1403 رو افزایش اطلاعات، کسب تخصص و آموزش و یادگیری برای پیشرفت خودت قرار بده. روی آموزش خودت سرمایه گذاری کن چون تا زمانی که همون آدم قبلی هستی و اطلاعاتت در سطح همون اطلاعات محدود قبلی هست، درآمدت هم همون درآمد محدود قبلی خواهد بود. آموزش ببین. یاد بگیر و برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کن تا پیشرفت کنی.
من محمد بدلی، با حداقل 10 سال سابقه در زمینه کسب درآمد اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، فروش اینترنتی، طراحی سایت های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار آنلاین و فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی، ابتدا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای موفقیت کسب و کار خودم استفاده کردم و بعد تصمیم گرفتم وارد سرمایه گذاری در بازارهای مالی بشم و در نهایت تجربیاتم رو آموزش بدم. اگر پیشرفتت برات مهم هست آموزش ببین و اطلاعاتت رو بالا ببر تا متفاوت تر و موفق تر از گذشته خودت باشی.
پست های من رو در اینستاگرام و تلگرام دنبال کن. موفق باشی دوست عزیزم...

آموزش کسب درآمد دلاری با مهندس محمد بدلی

آموزش کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت توسط محمد بدلیآموزش سرمایه گذاری و کسب درآمد دلاری و درآمد اینترنتی، بازاریابی و فروش اینترنتی برای کسب و کار، ارتقا وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، افزایش فروش سایت و سئو تضمینی وب سایت ها تخصص من است. من محمد بدلی، موسس شرکت طراحی سایت نی وک و سایت گردشگری کمک سفر هستم. تا این لحظه بیش از هزاران نفر از طریق وب سایت من ( کسب درآمد دلاری ) آموزش دیده اند تا کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنند. ادامه مطلب

جدیدترین مطالب سایت کسب درآمد دلاری

خبرنامه سایت آموزش کسب درآمد دلاری

با عضویت در خبرنامه سایت محمد بدلی، به جمع بیش از 10000 علاقه مند به کسب درآمد دلاری پیوسته و از جدیدترین مقالات آموزشی سایت و همچنین زمان برگزاری کارگاه های آموزشی غیر حضوری سایت با خبر شوید.

نظرسنجی سایت آموزش درآمد دلاری

کدام یک از جنبه‌های دانش مدیریت بازاریابی در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

درآمد دلاری | آموزش سرمایه گذاری و آموزش کسب درآمد دلاری در ایران به صورت رایگان و کاربردی + آموزش کسب درآمد دلاری بدون نیاز به سرمایه ی اولیه در بازار رمزارزها.